Článek
Můj případ je ještě vylepšen tím, že jsem nečekal doma jeden den, ale rovnou dva. Ráno přišla SMS o tom, že kurýr bude dnes doručovat zásilku. Ta stejná zpráva přišla sice včera a kurýr nepřijel, ale tak to třeba na podruhé vyjde. Bohužel nevyšlo.
Překvapivá reakce
Když se blížilo odpoledne, řekl jsem si, že kurýrovi zavolám. Ve sledování zásilky bylo totiž jeho telefonní číslo. Překvapilo mě však to, že se na číslo nedalo dovolat tzn. bylo „hluché“. Volal jsem proto na pobočku, ze které byl balíček expedován. Telefon zvedla paní a když jsem jí vysvětlil tuto anabázi, řekla mi, že se jí na kurýrovo telefonní číslo také nejde dovolat a že na něj tedy podáme stížnost. Dva zaměstnanci jedné firmy jdou proti sobě, zajímavé. Obecně se tak spíše setkávám s tím, že „problém“ dělají poště kurýři, než samotný personál (s ním mám naopak zkušenosti pozitivní). Proč tomu tak je? Možná špatně nastavený proces logistiky nebo nedostatek kurýrů (a tím pádem velké množství zásilek na jednoho kurýra).
Rušení poboček
On by to možná nebyl problém, že se kurýrovi zásilku nepodařilo doručit a odvezl ji tím pádem zpět na poštu. Problém je to, že jsem si za doručení na adresu připlatil. A v tuhle chvíli přichází na řadu další problém, a to ten, že Česká pošta zrušila velké množství poboček a tím pádem si budu muset udělat trošku delší výlet. Zase se tedy potvrzuje, že Česká pošta je v krizi.
Česká pošta – recenze
Zajímavá je také část s recenzemi jednotlivých poboček. Podíval jsem se na několik poboček a nikdy jsem nenašel hodnocení vyšší než 2 hvězdičky. To však může být tím, že jsem projížděl pošty náhodně, rozhodně jsem se nepodíval na všechny. A také to bude pravděpodobně tím, že recenze se píši většinou negativní. Asi by mě nenapadlo psát pozitivní recenzi ve chvíli, kdy někdo dodrží to, za co jsem si zaplatil. Bral bych to jako samozřejmost. Výsledek tak tedy může být jiný. Uvidíme, jestli doručení proběhne zítra, ale je pátek, takže těžko říct.
Stalo se vám něco podobného? Jak jste situaci řešili?