Hlavní obsah
Názory a úvahy

Hysterické výlevy Tatiany Drexler do StarDance nepatří. Řeč o nedostatku financí už byla přes čáru

Foto: Pixabay / Creative Commons / pexels.com

Ilustrační foto

Finále StarDance je za námi. Naposledy jsme se rozloučili se všemi deseti tanečními páry, které nás v průběhu podzimu bavily svými tanečními výkony. Kazily to opět jen hysterické výlevy Tatiany Drexler.

Článek

Třináctá řada StarDance skončila a vítězi jsou Oskar Hes a Kateřina Bartuněk Hrstková. Sláva vítězům a čest poraženým. A za dva roky se všichni znovu sejdeme u televizních obrazovek a na tanečním parketu.

Finále StarDance bylo vskutku vzrušující a plné famózních výkonů. Jen ta odborná porota opět ukázala, že je spíše rušivým prvkem než poradním orgánem. Řeči Richarda Genzera často ani nesouvisí s tancem, hodnotí velmi laicky a přesto, že má za sebou taneční kariéru ve skupině Uno Richarda Hese, na tancích soutěžících sleduje jen povrchní věci a jen velmi zřídka kdy kritizuje. A z toho si taneční páry nic nevezmou.

Jan Tománek se zase v hodnocení párů často s ostatními porotci rozchází. Tentokrát si ale i on přišel na své. Vítězi řady Oskaru Hesovi dokonce nabídl práci a slíbil, že když bude mít Oskar Hes zájem, tak z něj rychle dokáže udělat profesionálního tanečníka. Takové řeči byly ale naprosto zbytečné a trochu mimo zaměření tohoto pořadu.

Nejvíce ale v tomto ohledu excelovala porotkyně Tatiana Drexler. Ta se sympatiemi k Oskaru Hesovi netajila. Po celou řadu jej prosazovala a přitom vůbec nezáleželo na tom, jak herec zatančil. Jednou mu dokonce řekla, že kdyby jí bylo dvacet, udělala by cokoli, aby získala jeho pozornost. A tentokrát to dovedla do absolutní absurdity. Málem se rozplakala u toho, když při hodnocení jeho tance začala vyprávět o tom, že s ním seděla při natáčení znělky tři hodiny v šatně a zjistila, že je Hes absolutně úžasný a že takoví muži jsou dnes velmi vzácní.

Doslova hysterický výlev ale diváci v sále i u televizních obrazovek zažili v momentě, kdy všechny páry dotančily svůj poslední tanec a porotci jej měli pouze slovně ohodnotit. Drexler se v ten moment zcela nepochopitelně odchýlila od účelu, kvůli kterému v porotě sedí, a začala mluvit o tom, jak těžké bylo věnovat se tanci v době jejího mládí. Začala děkovat České televizi za to, že StarDance existuje. U toho jen těžko zadržovala slzy a klepal se jí hlas. Stěžovala si, že tanečníci několik desetiletí dřeli ve tmě a nikdo si jich ani nevšiml, nikdo neznal jejich jména, záře reflektorů se jim vyhýbaly. Pak to ale dotáhla ještě dál. Začala přednáška o tom, jak je tanec finančně podhodnocený umělecký obor a že si na tanečních soutěžích kdysi nemohla koupit ani vodu, protože na ni neměla. A teprve díky StarDance si lidé pamatují její jméno.

To je jistě otázka k zamyšlení. StarDance je ale tanečně zábavný pořad, ve kterém jde především o kooperaci mezi známými osobnostmi a profesionálními tanečníky. A role porotkyně Drexler předurčuje k tomu, aby výkony tanečních párů hodnotila, protože má dlouhé roky zkušeností s aktivním tancem i jeho výukou. Využívat ale prostor takto slavnostního večera k osobním výlevům je zcela nevhodné a krajně nemístné. A dojem z celého večera takové hysterické momenty jen kazí. Bez toho by byl finálový večer StarDance perfektní.

Zpracováno na základě:

XIII. řada StarDance (zejména finále vysílané na ČT 14. prosince 2024)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz