Hlavní obsah

Výzva pro podcast Vlevo dole a možná pro celý Seznam

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Reagoval jsem na 271. díl podcastu Vlevo dole - Premiéři na nákupech: Babišovy Lentilky a Fialova Nutella. Václav si myslí, že ceny potravin jdou už dolů a jsou důležitější věci, které trápí vládu.

Článek

Tady je můj komentář na onen podcast.

Děkuji vám za super podcast. Dnes mám na vás ale otázku. Co byste s drahými potravinami dělali vy dva? Premiér Fiala je jaký je. Vláda je jaká je, ale to milionů lidí, kteří žijí pod životnim minimem nepomůže.

Mně by se líbilo, kdybyste se vy dva zasadili o to, aby na Seznamu vznikla stránka, do které by lidé psali, co kde stojí. Stačilo by dvacet třicet položek. Prostě takové Zboží.cz naopak. Vlastně je to něco jako aplikace ministra Výborného, ale na komunitní úrovni. A Seznam by tomu pomohl svým zázemím.

Co vy dva na to?

Já si myslím, že potraviny řešíme vlastně všichni. Důkazem je třeba úspěch různých kuchařských soutěží a televizních pořadů. A logicky všichni řešíme i jejich cenu. Pro některé z nás je to bohužel i problém. Takže pokud tady výzvu nikdo nevyslyší, tak se rád zapojím do nějaké iniciativy, která by něco takového stvořila.

Já si myslím, že je to trochu jako s každým problémem. Třeba povodněmi. Vláda vám něco pomůže, další instituce taky něco, ale nejvíc vám nakonec pomůžou obyčejní lidé. Tak si pojďme pomoct navzájem.

Anketa

Co vás v současnosti nejvíc trápí?
Cena potravin.
0 %
Cena energií
0 %
Bydlení
0 %
Práce
0 %
Nerozumím otázce (mám se jako prase v žitě)
0 %
Nezajímá mě to (stejně žijeme všichni v Matrixu)
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 0 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz