Hlavní obsah
Seberozvoj

Jak jsem se stala tantričkou aneb dotkni se mne, chci to

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: suessmoments at pixabay.com

...tantra jsou více než šňůrky!

Článek

Víte, co je to „bucket list“? Bucket list je seznam věcí, které chcete vyzkoušet, naučit se, prožít či se s nimi nějak jinak setkat dříve, než nastane váš čas.

Já sama už roky na svém bucket listu pracuji. Najdete na něm takové věci, jako naučit se japonsky (už umím 3 slova, jupí) nebo navštívit Nepál a Tibet. Ovšem kromě toho ještě do nedávna na mém bucket listu bylo i naučit se tantrickou masáž.

Bylo, už není.

Protože jsem, zároveň s hlavním proudem, měla dojem, že tantra = sex, tak jsem výcvik započala u firmy se spodním prádlem. Šňůrka sem, šňůrka tam. Jeden by nevěřil, jak může být spodní prádlo složené jen z pěti šňůrek pohodlné. Navíc latexové. O tom, že to dobře vypadá, není sporu. Dovedete si to představit? Černá barva, spousta šňůrek a troška krajky…

Být to v bílé, tak se cítím jako Milla Jovovich v Pátém Elementu. Pokud by šlo do tuhého, jsem připravena vyrazit zachránit planetu i galaxii!

Tak hned na první lekci jsem byla vyvedena z omylu.

Tantra je spolu s Reiki a Pranic Healing jednou ze tří základních forem energetického léčení.

Tantra pochází z Indie a je asi 4000 let stará. Japonské Reiki má své počátky v roce 1926  a Pranic Healing (léčení pránou) je ještě mladší – 1987. Navíc tantru pouze se sexem nikdo až do roku 1910 nespojoval. To ji totiž objevil Pierre Bernard a pochopil, kde je chleba namazán. Business to byl opravdu kvetoucí a zjevně stále je.

Ovšem zpět k našemu tantra kurzu.

Skupinka účastníků byla opravdu pestrá. 2 studentky se snahou rozšířit si vědomosti. Jeden klasický masér, kosmetička a kadeřnice. Dále několik manželek a partnerek, které se rozhodly okořenit svůj partnerský vztah. A konečně jeden otec od rodiny, který kurz chtěl absolvovat jako dárek pro svoji ženu – k narozeninám od něj dostane tantrickou masáž (jak milé).

Co si budeme povídat, nečekané dárky jsou vždy ty nejlepší. Takže když se váš partner(ka) či manžel(ka) rozhodne překvapit vás tantrickou masáží, zbývá už jen rozhodnout se: „Bude to dárek pro mne, nebo spíš pro něj!“

Představte si to pak doma: „Miláčku, mám pro tebe dárek k narozeninám! Cože? Uklidil jsi konečně tu garáž? Ne, naučil jsem se tantru!“

Učitelka, certifikovaná tantrička s dlouholetou praxí, byla prostě skvělá. Nejprve trpělivě vysvětlila jak historii, tak i současný náhled na věc, a pak s námi prošla celou teorií.

Poté už začalo jít do tuhého.

Ti, kteří chodí do sauny nebo plavou bez plavek, to měli značně jednodušší. Vysvléci se do spodního prádla byla brknkačka. Horší bylo, že někteří zdejší účastníci byli naturisté. Takže to se tak nic zlého netuše připravujete naučit se něco nového, když tu vám náhle na masážním stole přistane zcela nahý, úplně cizí chlap. Naturista. Poctivý český naturista ve své plné kráse.

Chvíli jsem se cítila jako uprostřed reality show. Kdo z nás dvou zvládne neuhnout pohledem první? Upřímně, vyhrála jsem jen díky tomu, že jsem si říkala profesionální přístup především!

Tantra se totiž vyučuje v plavkách nebo ve spodním prádle se sarongem. Nahota je čistě dobrovolná a poněkud nečekaná.

No. Byly jsme na něho tři. Jako sudičky.

Tantra překvapivě vůbec není o síle, ale spíš o smyslných dotecích a hlazení. Nutno říci, že když si tak leží naturální účastník na masážním stole a tři další ho používají jako testovací subjekt… Nasmáli jsme se.

Vlastně nám všem bylo moc líto, když na konci dne kurz skončil a měli jsme se rozejít do svých domovů. Stala se z nás tam totiž moc prima parta.

Když jsem odcházela, musela jsem uznat, že můj bucket list právě utrpěl menší otřes. Tantra už na něm sice není, ale místo ní tam teď visí seznam lidí, které chci zase vidět… Protože jak jsem zjistila, je úplně jedno, co na sobě máte (nebo naopak nemáte), hlavní je, že lidské doteky nám vždycky připomenou, že přátelství a radost se skrývají i tam, kde je nejméně čekáme.

Ale v tom je právě to kouzlo – v každém doteku, objetí, pohlazení cítíte lásku a lidské teplo, které všichni tak moc potřebujeme.

S láskou a pozitivní energií do vašeho dne. Mara

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz