Článek
Miluji smích a inteligentní humor. Bohužel jsem, k mojí škodě, v poslední době neměla moc příležitostí se zasmát a tyto svoje schopnosti využít. Světlou výjimku tvořily některé reklamní šoty, jejichž firmy pochopily, že jedině smích skutečně zajistí nepřeskočení reklamy. Za zmínku stojí třeba letošní SuperBowlovská parodie na Flashdance z roku 1983. Ovšem tentokrát v hlavní roli „Aquaman“ a T-mobile.
Každopádně smích je potřeba. A nejen smích, ale i prostý úsměv na tváři. Zde by nebylo od věci zmínit výsledky dlouhodobých studií odborníků na seznamování a vztahy. Všichni do jednoho se shodnou (a jako, že se často neshodnou), že úsměv na tváři a smích jsou rozhodujícím faktorem v seznamovací rovnici. Bez ohledu na přitažlivost příslušníků jednoho pohlaví rozhoduje postavení našich rtů o tom, zda ta druhá polovina najde či nenajde odvahu udělat první krok. Upřímný smích to celé povyšuje na druhou.
A protože mám kolem sebe skvělé lidi, kteří si potřebu smíchu uvědomují, tak se mi dostalo pozvání navštívit divadelní představení.
Lordi v podání Martina Hofmanna, Petera Butka a Filipa Fajmonta, které jsem měla tu čest navštívit, byli jedním slovem prostě skvělí. Bezprostřednost s jakou pánové do scénáře zahrnuli i kolem létající komáry byla fenomenální a svědčila o jejich hereckém umu. Remington, Bobkins a Butterfield s nonšalancí sobě vlastní představili „čecho-slova-ngličany“ hrající poněkud „risque“ hru. Ale neprozrazujme zápletku…
V okamžicích, kdy sledujete představení jako toto obzvláště oceníte, jste-li žena, že měsíc tak dobře odvádí svou práci a vesmírné načasování je dokonalé. Toalety jsou totiž přece jen dále než jednotlivá sedadla. Při odchodu z divadla pak asi nemálo diváků napadne, že by stálo za to, aby divadlo uzavřelo dlouhodobou spolupráci třeba s firmou Hartmann. Každý návštěvník tohoto představení by pak automaticky dostal svůj vlastní balíček poslední záchrany od jmenované firmy v okamžiku prokázání se platnou vstupenkou. Myslím, že oboustranná spolupráce by byla velice výhodná. Divadlo by ušetřilo za opakované čistění znečištěných sedadel (protože smějící se diváci to prostě nemohou stihnout) a firmě Hartmann by meziroční zisk za prodej inkontinenčních pomůcek a kapesníků rapidně stoupnul.
Ale o tom to vlastně všechno je, protože už prastaré čínské přísloví říká, že „jedno srdečné zasmání člověka omladí o deset let“. A vědci? Ti to vidí následovně: „kdyby se lidé více usmívali a smáli, byly by všechny seznamovací aplikace úplně zbytečné“.
Spoustu každodenních momentů, kdy smíchy budete mít obavy, že vám zase odeberou občanský průkaz.
S pozitivní energií do vašeho dne. Mara
P.S.: Pakliže se v článku vyskytla chyba či překlep děkuji, že bez negativní energie dáte vědět v komentářích…