Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zemřela Brenda. Po několika letech boje jí rakovina přeci jen život ukradla

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Alan Light / Wikimedia Commons / CC BY-SA 2.0

Brenda a Brandon Walshovi

Shannen Doherty, hvězda oblíbeného seriálu Beverly Hills 90210, statečně léta bojovala se zákeřnou rakovinou, nyní svůj boj definitivně prohrála.

Článek

Seriál Beverly Hills 90210 o životě amerických studentů sledovali mladiství na celém světě. Shannen Doherty představovala jednu z hlavních rolí a to Brendu Walshovou.

Já sama také pravidelně usedala k seriálu, všechny povinnosti šly stranou. Hltala jsem příběhy studentů a popravdě Brendu nesnášela. Přišla mi dost arogantní a povýšená. Neměla jsem ji ráda, a navíc jsem se upnula na její obličej. Přišlo mi, že má jedno oko výš než druhé. Přemýšlela jsem, jestli je opravdu nesympatická sama herečka, nebo prostě hraje roli protivné holky. Jenže postava Brendy Walshové nejspíš podle scénáře nepříjemná být neměla.

Možná to bylo v samotné protagonistce. Hádala se s hereckými kolegy a spory měla i se všemi členy štábu. Skončila s natáčením po čtvrté řadě seriálu. Přitom začínala jako jedna ze dvou ústředních postav. Seriálový příběh se začal odvíjet od příjezdu rodiny Walshových do Beverly Hills a zařazením Brendy a jejího dvojčete, bratra Brandona do místní školy.

Je pravda, že bez protivné Brendy už seriál neměl ty grády. Shannen Doherty působila jako herečka a režisérka ještě v seriálu Čarodějky. I zde vypukly spory s kolegy, které její působení předčasně ukončily.

Zhostila se výrazné role ve filmu Flákači z roku 1995 v režii Kevina Smithe, kde si zahrála po boku Jasona Leea a Jeremyho Londona. V roce 2006 měla na televizním kanále Oxygen vlastní show s názvem Breaking Up with Shannen Doherty a pomáhala párům s rozchody. V této oblasti se musela dobře orientovat. Její tři manželství skončila rozvodem.

Shannen v roce 2015 oznámila onemocnění rakovinou prsu. Její onemocnění vyrazilo dech všem jejím fanouškům a ti, kteří ji příliš nemuseli, tak ustrnuli. I já sama, jsem začala přehodnocovat pohled na ni. Byla prostě svá. Nemusela jsem ji. Ale takovou těžkou nemoc si nezasloužila. A ona byla statečná a bojovala. Držela jsem jí palce. Věřila, že to zvládne. Byla dravá, chtěla zvítězit a bojovala. Měla moji plnou podporu.

Statečně bojovala téměř deset let, prošla si peklem. Nyní svůj těžký boj bohužel prohrála.

Pro nás to bude Brenda, dvojče Brandona a holka která patří do party svých spolužáků: Kelly, Dylana, Steva, Donny, Andrey, Davida a dalších.

Zdroj:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz