Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel neplatil na děti. Vymyslela jsem past, hrdá na to nejsem, říká Eva (35)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Dnes už je konečně v klidu

Jejich manželství bylo všechno možné, jen ne klidné soužití dvou lidí. Prakticky od začátku se hádali, někdy i na veřejnosti. Řada jejich přátel nechápala, jak spolu mohou být. Vydrželi to osm let.

Článek

Byli jako noc a den. V mnoha věcech téměř doslova. Zatímco Igor žil částečně v noci, Eva nejraději chodila spát „se slepicemi“. To ale samozřejmě nebyla jediná věc, která je nakonec rozdělila. „On hodně pracoval, často to přeháněl. Neměl čas na nic jiného. Mnohokrát jsem mu říkala, že peníze nejsou všechno, nechtěl o tom ale ani slyšet. A pak ti jeho kamarádi!“ posteskla si sympatická blondýnka.

Nevěru ani neskrýval

Její manžel se totiž uměl sebrat a na tři, čtyři dny úplně zmizet. Nedával o sobě vědět, nekomunikoval. „Říkal tomu konec světa. Znamenalo to, že kdyby skončil svět, také by o něm nikdo nevěděl. Nebo něco takového. Prostě logika úplně mimo, chtěl se prostě jen zašít, abych nemohla mít otázky. Které jsem pak samozřejmě měla, když se vrátil. A o to víc jich bylo.“

Eva tušila, že je jí Igor nevěrný, což se jí následně několikrát potvrdilo. „Tvrdili to i jeho kamarádi. Nijak to neskrýval. Prostě si žil, jakoby neměl rodinu. Přitom doma jsem nečekala jen já, ale i Martínek s Haničkou. Myslím, že je měl vždycky rád, ale nikdy to moc nedával najevo. Nejraději by si pohrál, když se mu to hodilo, a jinak si jich moc nevšímal.“

Věřit mu byla chyba

Bylo jasné, že jejich manželství skončí, otázkou pouze bylo, kdy se tak stane. Eva s Igorem měli alespoň dost rozumu na to, aby své spory neřešili před potomky. „Nakonec jsme se dohodli, že si budeme dělat, co budeme chtít. Doma se budeme scházet, když to vyjde, dětem řekneme, že Igor změnil práci a je často pryč. „Teoreticky to vypadalo, že by to mohlo v pohodě fungovat. Ale udělala jsem chybu, když jsem mu věřila.“

Její manžel se totiž za prvé neměl k tomu, aby podepsal rozvodové papíry. Stále to oddaloval. Eva nechtěla jednat bez jeho vědomí. „Neměla jsem v úmyslu nic hrotit. Nějaké táhlé soudy a tak, stále jsem myslela, že jsme schopni se dohodnout. Jenže pak mi přestal dávat peníze na děti. Prostě úplně utnul přísun financí. Doma se objevoval jen sporadicky a zdálo se, že má jiný vážný vztah.“

Nevěděla, že je ženatý

Eva to skončila po dobrém i po zlém. Manželovi vyhrožovala, prosila, všechno bylo marné. „Když mi téměř půl roku nedal ani korunu, tak jsem se rozhodla, že budu jednat a použiju jeho zbraně. Zjistila jsem, že ta jeho nová milenka nemá tušení, že je panáček ženatý a že má děti. Takže jsem to zařídila tak, abychom se všichni pěkně potkali. Blekotal, koktal a když od ní dostal facku, tak koukal jako puk.“

Igor se samozřejmě vztekal a své manželce nadával, že mu všechno zkazila. „Jasně jsem mu řekla, že takové „náhody“ budou častější a kdykoli si zamanu a v době, kdy to bude nejméně čekat. Jedině, že by začal platit a chovat se alespoň trochu jako otec. Sklopil uši a od té doby se s domluvenou platbou ani jednou nezpozdil.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz