Hlavní obsah
Cestování

Prezident Petr Pavel prozradil plán jít Stezku Českem. Napsala jsem mu. Potkáme se na Stezce?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mojmir Churavy – Vlastní dílo/Wikimedia Commonst/CC0

Prezident Petr Pavel s manželkou

Lucie Výborná s „prezidentskou show“ na ČT 1 boří rekordy sledovanosti. Prezident Petr Pavel nás svým rozhovorem omráčil.

Článek

Stali jsme se s manželem jedním z 544 000 diváků Výborné SHOW, jelikož nás prezidentská přehlídka zaujala. Mezi pozvanými hosty byli: Prezident České republiky Petr Pavel, prezident Společenstva kominíků ČR Jaroslav Schön a bývalý prezident Komory záchranářů ZZS ČR Radomír Vlk.

Nedělní Výborná SHOW se stala nejsledovanějším dílem pořadu Lucie Výborné

Osmá minuta rozhovoru s prezidentem Pavlem mě zcela pohltila. A to proto, že Stezka Českem je naše srdeční záležitost a prezident ji zmínil ve svém rozhovoru.

Na otázku moderátorky Výborné: „Vy prý chodíte Stezku Českem? Je to pravda?“ odpovídá v pořadu Výborná SHOW pro ČT 1: „Ještě ne. Mě to zaujalo, protože v době, kdy jeden můj kamarád se rozhodl, že půjde velký americký trail od mexických hranic až po ty kanadské, tak mě se hrozně líbily ty jeho fotky a postřehy. A tak jsem se začal dívat po tom, kde jsou někde blíž traily kratší, protože já si opravdu nemůžu zatím dovolit odjet na půl roku někam šlapat. I když bych moc rád. A tak jsem našel trail, který právě jeden z účastníků těch amerických trailů tady poskládal po České republice - Stezka kolem Česka.“

Rozhovor dostává grády, když prezident Pavel pokračuje: „A uvědomil jsem si, že se vlastně dá jít na etapy. Že člověk může jít jeden víkend, pak pomyslně „zapíchnout kolík“ a až mu zase vyjde čas, tak na tom samém místě pokračovat. Takže je to v plánu a rád bych ušel aspoň prvních pár kilometrů už o letošní dovolené.“

Toto sdělení mě přímo nadchlo

Putujeme po Stezce Českem s manželem od července letošního roku a jdeme ji po etapách. I když je nám ve dvou 132 let, máme dosud v nohách přes 600 kilometrů. A setkat se na Stezce Českem s prezidentem České republiky mi přijde jako úžasný zážitek.

Foto: Se souhlasem autora, ve vlastnictví autorky článku

Jizerka: S manželem na 4. etapě báječné Stezky Českem.

Ostatně prý máme pracovat na tom, aby se prožitky plnily. Uposlechnu volání, sedám k počítači, nalistuji FB prezidenta Petra Pavla a odesílám pozvánku na „Rande ve třech na Stezce Českem“ – prezident, manžel a já. Nepočítám kolonu ochránců, ti se budou držet v pozadí. Ale klidně nás na té schůzce může být víc!

Nejspíše jsem followers překvapila svým bláznivým nápadem, protože příspěvek zůstal bez odezvy. Ale třeba k prezidentovi doputuje…

Jestliže se skutečně na Stezku vydáte, přejeme vám spoustu nádherných zážitků a užijte si krás naší přírody. Pevnou botu, pěkné počasí a pohodu v duši.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz