Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Co je víc než peníze a sex?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Je něco, co lidi zajímá více než peníze a sex. Lidem mnohem více záleží na pochvale a uznání.

Článek

Co je víc než peníze a sex? Pochvala a uznání.

Taky mám zkušenost s pochvalou a uznáním, které jsem dostal. I když byla doprovázena i peněžní odměnou, pamatuji si jenom tu pochvalu, kterou mám v hlavě stále schovanou.

Před hodně lety jsem dostal v narketingu velké firmy na starost svoji první značku, Jacobs Instantní nápoje. Tehdy jsme dostali větší rozpočet a mohli jsme první rok odvysílat TV reklamu, uvedli jsme na trh nové dva druhy výrobků, spolu s prodejem jsme dostali Jacobs do dalších, i malých obchodů. Povedla se nám skvělá promotion pro spotřebitele a spousta dalších projektů, které pomohly k růstu prodejů.

Bojovali jsme proti Nescafé, takže silný a zavedený soupeř, po kterém se dokonce jmenovala kategorie, kterou Nescafé vlastně vytvořilo „jdeme si dát Nescafé“ a ne „jdeme na kávu“.

Výsledkem našeho/mého úsilí navzdory silnému konkurentovi bylo, že jsme za 12 měsíců zdvojnásobili podíl na trhu na 19 %. Byl to ten projekt, kde na co sáhnete, tak Vám vyjde, ale samozřejmě si to musíte i odpracovat.

Celá značka byla pro firmu hodně důležitá, na Jacobs Instantních nápojích byla vysoká marže a my jsme překonali o 35 % plán prodejů. Jednoho dne mi můj šéf řekl „Máš jít za generálem.“

Vůbec jsem netušil, o co jde. Generál mne uvítal ve dveřích, zhodnotil můj přínos pro růst značky, osobně mi poděkoval, předal psané poděkování a plat navíc. Dodnes si pamatuju, jak mne to potěšilo.

Ten den jsem už nic neudělal, byl jsem prostě nadšený.

Takhle můj tehdejší generál zajistil, že jsem se pustil do práce s ještě větší vervou s tím, že chci dobýt další úspěch.

SNAŽÍM SE I JÁ CHVÁLIT A MOTIVOVAT SVOJE PODŘÍZENÉ, PROTOŽE VÍM PODLE SVÉHO PŘÍKLADU, JAK VÝBORNĚ TO FUNGUJE.

Udravujeme Firmy

Jsme na Čísla, zlepšíme ta Vaše!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz