Článek
Bojové sporty jsou na vzestupu a v tuzemsku získávají stále větší popularitu. Pro mě osobně jsou zábavnější než hokej nebo fotbal, které mám sice také rád, ale nejsou pro mě tak zajímavé. Titulový zápas v organizaci UFC jakéhokoli zástupce České republiky je pro mě sportovní událostí roku.
Bohužel, i když si platím měsíční členství televizní stanice, kde byl zápas vysílán, vedení televize se rozhodlo vkládat reklamy do „méně zajímavých“ momentů samotného zápasu. Chápu, že reklamní spoty jsou během přestávek a ve volných chvílích, ale proč je vkládat do samotného zápasu?
Otázkou je, zda jde o neschopnost, hloupost nebo aroganci někoho z vedení. Kdy tohle skončí? Proč se snaží dostat reklamu i do kritických momentů sportovních utkání?
Na začátku druhého kola bohužel Jiří Procházka skončil na zemi. Já ani mnoho dalších jsme nevěděli, co se vlastně stalo. Průběh druhého kola byl pro mě následující: zápasníci vyrazili ze svých rohů proti sobě, pak následoval reklamní spot a najednou Jiří ležel na zemi a zápas byl u konce.
Obzvláště u placené platformy je to naprosto nechutné chování vůči zákazníkovi. Je jen otázkou času, než se reklama dostane do každého klíčového sportovního momentu. Nedokážu si představit, kolik lidí by bylo naštvaných, kdyby během hokejového nájezdu nebo po kopnutí penalty ve fotbale běžela reklama. Všichni by nervózně sledovali střelce penalty, který by kopl, a než by se míč dostal k brankáři, televizní stanice by pustila reklamu.