Hlavní obsah
Názory a úvahy

Volil bych Markétu Pekarovou Adamovou, ale nejde to

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Saeima/ Wikimedia commons/ CC BY-SA 2.0

Dříve jsem byl spíše levicovým voličem, ale poslední dobou mi jde spíše o to, aby strana, které dám svůj hlas, byla liberální. TOP 09 to splňuje, ale volit je nemůžu kvůli koalici SPOLU.

Článek

Markétu Pekarovou Adamovou mám rád pro její intelekt, schopnosti a také proto, že si trvá na svých hodnotách. Řekl bych, že mé hodnoty a vidění světa jsou velmi podobné těm jejím. Proto jsem jejím potencionálním voličem. Jenže momentálně nejsem ochotný ji volit za žádných okolností. Důvodem je koalice SPOLU.

Vadí mi její koaliční partneři Petr Fiala a Marian Jurečka. Samozřejmě o jejich schopnostech ani intelektu bych nepochyboval, ale problém je v hodnotách, které mají. Ty se totiž podstatně liší od těch mých, což je pro mě nepřijatelné u strany, kterou bych volil.

I když můžu samozřejmě kroužkovat, tak by mi stejně nedovolilo klidně spát, kdyby můj hlas podpořil kandidátku, na které jsou konzervativní kandidáti KDU-ČSL a ODS. Jejich názory na společenská témata podle mě patří maximálně na přelom 19. a 20. století. Proto nejsem ochotný podpořit ani žádné kandidáty za TOP 09, dokud bude trvat koalice SPOLU.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz