Hlavní obsah
Jídlo a pití

Místo činu: ochutnávka restaurace Žebírkov

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vito K

Logo Žebírkova se vyjímalo na pozadí první řady Mr. Kubelík show

Jestli se nějaká restaurace postarala o rozruch mezi lidmi, tak je to právě Žebírkov v Praze. Kvalitou podávaných pokrmů a dokonale promyšlenou online reklamou, se z této restaurace stal pojem.

Článek

O Žebírkově jsem se poprvé dozvěděl z YouTube. Tehdy na mě vyskočil zajímavý rozhovor, ve kterém hrálo hlavní roli pálivé jídlo. Mám na mysli internetový pořad Mr. Kubelík Show. Koncept tohoto pořadu mě natolik zaujal, že jsem takřka okamžitě zhlédnul všechny vydané epizody a už v tu chvíli mi bylo jasné, že se do Žebírkova někdy vydám.

Při první návštěvě bylo jídlo v  skvělé. Objednal jsem si burger a musím uznat, že byl velmi chutný. Maso bylo šťavnaté a ostatní přísady k němu krásně ladily. Možná byste v Praze našli lepší burgery, ale chybu jeho objednáním zde určitě neuděláte. Hranolky byly dle všeho domácí, krásně křupavé a příjemnou chuť jim krom soli dodávalo další koření. No, a coleslaw salát na závěr mě už jen příjemně osvěžil.

Foto: Vito K

Burgery v Žebírkově jsou velmi dobře chuťově vyvážené

Na čem si Žebírkov zakládá jsou omáčky. Dělají si vlastní a jejich chuť je takřka dokonalá. Pokud je chcete ochutnat všechny, tak doporučuji si objednat z menu položku tasting Žebírkov. Díky tomuto jídlu je ochutnáte všechny a zároveň i jejich geniální žebra, nebo pálivá kuřecí křídla. Než si tasting objednáte, tak zvažte, jak velký máte hlad. Ve verzi pro dva lidi jsme s kamarádem měli co dělat, abychom tu porci spořádali.

Foto: Vito K

Tasting Žebírkov vás rozhodně zasytí

Při poslední návštěvě jsem se konečně odhodlal dát si samotná žebra s marinádou Eva. Maso na nich bylo krásně rozpadavé a od kosti šlo lehce oddělit rukou. Čerstvý koriandr jim dodával krásnou svěží chuť. Jen použité koření mi tentokrát přišlo trochu jiné, než na co jsem byl v tasting menu zvyklý. Možná v tom hrálo roli nějaké dochucovadlo. Nicméně i tak byla žebra dobrá a po jejich snědení jsem opět odcházel příjemně nasycen.

Foto: Vito K

Čerstvý koriandr dodával žebrům svěží chuť

Obsluha v této restauraci byla při mé každé návštěvě příjemná a vtipná. Prostor restaurace není nijak velký, ale je velmi útulný. Díky kvalitnímu servisu a dobře vychucenému jídlu se zde člověk cítí téměř jako v ráji. Teď v letních měsících vám rozhodně doporučuji si jít sednout na zahrádku. Je zde mnoho zeleně a ve stínu pod deštníky vám tu bude příjemně. Navíc se můžete osvěžit výbornými domácími limonádami, nebo pivem značek, které jinde obvykle nečepují.

Shrnuto, podtrženo restaurace Žebírkov si stále drží vysokou úroveň jídla i servisu a dodnes se o ní hojně mluví na sociálních sítích. Téměř každý větší foodbloger již ochutnal jejich pokrmy a chválou taktéž nešetřili, takže tato restaurace má i do budoucna o návštěvníky postaráno.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz