Hlavní obsah
Jídlo a pití

Ananas na pizze: požitek, nebo zločin?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Žaneta Cvrčková

zdroj: Pixabay

Přítomnost ananasu na pizze dokázala dokonale rozdělit společnost na dvě skupiny. Jak se k tomuto kontroverznímu pokrmu lidé staví, nám vypověděl ten nejpovolanější. Muž, který pizzu peče.

Článek

První otázka tedy byla jasná: Jakou pizzu si zde lidé nejčastěji kupují?

Možná se tomu budete divit, ale lidi docela často chtějí Hawai, nebo třeba Margheritu.

A souhlasíte v tomhle s vašimi zákazníky, máte ananas na pizze rád?

No. Asi bych to neměl říkat, ale úplně s nimi nesouhlasím. Já myslím, že máme řadu mnohem lepších pizz. Ty prodeje se ale takhle ukazují taky, protože ti, kteří chtějí ananas, si dají Hawai a ti, kteří ne, si vyberou ze spousty jiných. Takže to neznamená, že Hawai jí většina našich zákazníků.

Myslíte si tedy, že ananas na pizzu nepatří?

Takhle asi zase úplně ne. Já nebudu někomu kdo si u nás pizzu kupuje, říkat, že si vybral špatnou. Nabízíme ji právě proto, že je o ní zájem. Když se ale lidi ptají, jakou máme nejlepší, tak Hawai mezi ně, podle mě, nepatří. Ale každý má rád něco jinýho a já bych si jí jenom tak pro radost nedal.

A jakou byste si tedy vybral vy? Kterou mi doporučíte?

Já teda nemám žádnou úplně oblíbenou, ale většinou si dávám nějakou pálivou, nebo se žampiony. Ale zase chápu, když někomu vadí jíst tohle.

Po téhle otázce už jsme se rozloučili. Další zákazníci už totiž netrpělivě čekali na svou pizzu. Ani obsluha v pizzerii nám tedy nepomohla zcela rozluštit otázku, zda ananas na pizzu patří, či nikoliv. Dozvěděli jsme se ovšem alespoň, že Hawai je nejčastěji prodávanou pizzou v této prodejně, což její tvůrce, který si přál nebýt jmenován, zcela nechápe.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz