Hlavní obsah

Aktivista Thor, zvaný Tchoř, byl vystěhován. A jak to začalo? (uvnitř video)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zaostřeno

Nenápadná zpráva obletěla všechna česká média. Tu s povděkem, tu s protesty na sítích. Aktivista Thor u Úřadu vlády skončil. Na Novinkách napsali:

Článek

Slum vydávaný za petiční stánek před budovou Úřadu vlády vyklidila ve čtvrtek ráno policie. Již ve středu bylo ležení, které obýval aktivista Ondřej Thor, obestavěno plotem. Důvodem je plánovaná oprava opěrné zdi Kramářovy vily.

Vždycky jsem si říkal, co se asi v hlavě honí mladému člověku, který v horku, v zimě bivakuje ve stanu u vládní budovy a poničí svůj život takovým způsobem? Upozornil mě na sebe už tehdy v červnu loňského roku, na začátku své mise. My jsme tam u Úřadu vlády natáčeli rozhovor a stand upy, které on neustále narušoval výkřiky Česká televize nám lže. Dejte nám slovo!

Tak jsem se rozběhl, že mu dám slovo. Naštěstí byl se mnou patnáctiletý syn a ten mě zadržel. Tak jsem Ondřeje Thora vyzval, aby nám tedy řekl své zásadní prohlášení. A video najdete ZDE.

Petr Vrabec, publicista

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz