Hlavní obsah
Knihy a literatura

Blanka Malá: Láska ve špičce italské boty

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zdenka Medvědí

Přečteno a doporučuji.

Článek

U Nakladatelství Kazda vydala Blanka Malá svou knihu Láska ve špičce italské boty https://www.knihykazda.cz/laska-ve-spicce-italske-boty/.

Je to příběh o nových začátcích, cestování po Kalábrii, která Blance učarovala a která ji přihrála do života i mladého muže Agostina.

Je to příběh ženy, která se nebála vzít osud do svých rukou a začala žít tak, jak si přála a kam ji srdce táhlo. Že to nebyla cesta jen posetá štěstím, ale bylo tam i pár slz, je už dáno osudem.

Když jsem knihu prvně otvírala, neměla jsem velká očekávání. Těšila jsem se na vyprávění o Itálii, na kterou sama moc ráda vzpomínám, i když vzpomínky jsou už mlhavé, jak je tomu dávno, co jsem zde byla. Díky Blance jsem se ale mohla vrátit.

Mohla jsem objevit kouzlo Kalábrie a i dalších míst, kam ji osud zavál díky Agimu. K tomu všemu jsem dostala i příběh o odvaze ženy, která už není nejmladší. Je to rozvedená žena, matka tří dětí a dokonce babička, ale díky svému mladistvému elánu a pohledu na svět dokázala přesto okouzlit o 17 let mladšího italského přítele.

V knize nechybí humor, ani dávka sebeironie, ale hlavně z ní dýchá láska ke všemu italskému. Jako bonus jsou tu i recepty na dobroty, ze kterých si vybere každý a může je doma zkusit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz