Hlavní obsah
Knihy a literatura

Lucy a hotýlek v Bretani - Dee Ernst

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zdenka Medvědí

Přečteno a doporučuji.

Článek

U Nakladatelství METAFORA Nakladatelský dům GRADA vyšla pohodová kniha na léto Lucy a hotýlek v Bretani.

Lucy přijme novou práci potom, co přišla o svůj plně naplánovaný život. Maluje si vše v růžových barvách, ale když dorazí do Francie, pochopí, že vše je jinak. Místo krásného starobylého hotelu ji čekají dny plné malování stěn, zařizování pokojů a oživování zašlé slávy hotelu, který byl zavřený celá desetiletí.

Najde sílu vzdorovat všem nezdarům? A najde si čas mezi tím i na to, aby si určila své priority života? A co láska? Je ve Francii a není už nejmladší. Může si dovolit věřit ve šťastný konec, když už se jednou spálila?

Kniha mě do sebe vtáhla a nechtěla pustit, dokud nedočtu. Lucy jsem obdivovala za její buldočí houževnatost a fandila jí od začátku do konce. I ostatní obyvatelé hotelu byli jedineční a nešlo si je zamilovat. Příběh mě moc bavil.

Při čtení jsem si uvědomila, že autorku znám. Už jsem od ní četla její předešlou knihu Rendez - vous s múzou, která vyšla v oblíbených 7láskách. I proto knihu doporučím všema deseti.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz