Hlavní obsah

U kadeřnice jsem potkala manželku mého milence. To, co jsem se dozvěděla, mě dostalo na kolena

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Nikdy bych nevěřila, že návštěva u kadeřnice změní můj život. Bylo mi 49 let a po rozvodu jsem se snažila znovu najít štěstí. Když jsem potkala Edu, všechno vypadalo perfektně. Byl pozorný a říkal mi, že jeho manželství je v troskách. Jak to dopadlo?

Článek

Když jsem se jednoho dne vydala ke své kadeřnici, ke které jsem už chodila léta, omlouvala se mi, že udělala chybu v diáři a na stejnou hodinu omylem objednala mě a ještě jednu paní. Salon byl místem, kde jsem se vždy cítila uvolněně a mohla si na chvíli odpočinout od všech starostí. Usadila jsem se do křesla, když v tom do místnosti vešla žena, kterou jsem neznala. Vypadala elegantně, sebevědomě a sedla si hned vedle mě.

Já šla na novou barvu, ona na melír a hlavně nám vůbec nevadilo, že se kadeřnice spletla, protože my jsme již nikam nespěchaly. V salonu jsme byly samy, a tak jsme si začaly povídat, pochopitelně o mužích. Kadeřnice se v té době rozváděla kvůli nevěře manžela a velice otevřeně si na jeho chování stěžovala. Obě jsme ji podporovaly a každá jsme přidaly něco ze svých zážitků a zkušeností.

U kadeřnice jsem potkala manželku mého milence

Během našeho rozhovoru vyplynulo, že je to manželka mého milence. V tu chvíli jsem ztuhla a cítila, jak mi v žilách tuhne krev. Ona netušila, kdo jsem a já se snažila zachovat klid a nedát na sobě nic znát, i když jsem se musela hodně překonávat. Hovořila o svém manželovi Eduardovi, o jejich rodinném životě, a o tom, jak se snaží jejich manželství zachránit.

Byla přesvědčená, že Eduard prochází jen náročným obdobím v zaměstnání a věřila, že všechno bude zase v nejlepším pořádku. Dokonce si plánovala, že spolu pojedou na usmiřující dovolenou do Thajska, kde si budou užívat druhé líbánky. Najednou mi došlo, že všechno, co mi Eduard říkal, byla velká lež. Tvrdil mi, že jeho manželství je v troskách, že se ženou už téměř nežije, a že je jen otázkou času, kdy se rozvedou. Víc jak rok mě tahal za nos, lhal mi do očí a podváděl mě i svou ženu. Byla jsem v šoku a cítila jsem, jak se mi před očima hroutí svět.

Foto: Pixabay/Public domain

To, co jsem se dozvěděla, mě dostalo na kolena

Když jsem odešla z kadeřnictví, uvnitř mě to přímo vřelo. Eduard mě zklamal na celé čáře. Jak mohl být tak bezcitný? Jak mohl oběma ženám v jeho životě tak ublížit? V tu chvíli jsem věděla, že ho už nikdy nechci vidět. Cítila jsem směs hněvu a zklamání, ale také úlevu, že jsem konečně poznala pravdu. Následující dny byly těžké. Musela jsem se vyrovnat s tím, že jsem naletěla lháři a byla součástí jeho nevěry. Postupně jsem ale začala nacházet sílu jít dál. Uvědomila jsem si, že jsem si zasloužila lepší zacházení, že jsem hodna někoho, kdo bude upřímný a bude si mě vážit.

Dnes, když se ohlížím zpět, vnímám tu zkušenost jako důležitou lekci. Naučilo mě to být opatrná a více věřit svým instinktům. Ztratila jsem sice více než rok svého života, a uvědomila jsem si vlastní hodnotu a sílu. Při té náhodné návštěvě u kadeřnice jsem našla svou cestu k pravdě a novému začátku. Eduarda jsem už nikdy neviděla, ale jedno vím jistě. Jsem silnější a odhodlanější než kdy dřív.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz