Hlavní obsah
Jídlo a pití

Tohle byl původně můj zaláskovaný status na facebooku, ale snad vás inspiruje i tady na Seznamu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Děda Víťa

Autor článku děda Víťa se svou manželkou Gitkou. Stále spolu, už 14 let.

Kamarádi, politiky a ostatního svinstva už máme asi všichni dost. Dám vám všem dnes takový maličký recept na výbornou mňamku, a protože láska zajisté prochází žaludkem, pak i na chvíli, kterou si můžete vychutnat i se svou partnerkou (partnerem).

Článek

Včera nám moje žena Gitka upekla výborné kuřátko, jen tak na pekáči, posolené a pokryté celkem hodně plátky másla, bez nějakého dalšího koření. Už to samo o sobě bylo včera s brambory moc dobré, ale ta největší mňamka přišla až dnes večer.

Ona totiž ta vypečená a osolená šťáva z kuřete s tím rozpuštěným máslem zůstala na tom pekáčku, a zbylo jí celkem hodně. My dva jsme si každý ukrojili pořádný flákanec měkkého chleba, stáli jsme jen tak vedle sebe v kuchyni, a namáčeli si ten chlebík do toho rosolu na pekáči, a zapíjeli to pivkem (tedy to spíš já, Gitka pivo zase až tak moc nepije).

Věřte mi, že jsme se oblizovali a za ušima se nám dělaly pořádně velké boule z toho, jak nám chutnalo. A protože láska, jak známo, prochází žaludkem, tak holt musím konstatovat, že po takovéhle večeři mám tu svojí holku ještě víc rád, a to jsem si myslel, že už to víc ani nejde. (Mno jo, máte pravdu, nezbývá mi než doufat, že to platí taky opačně.)

No a pokud budou moje holky (manželka s dcerkou) souhlasit, vydám se zítra do masny pro další kuřátko a k pekaři zaskočím pro další měkkounký bochník. Tož tak, kamarádi. Hezký den přeju všem.

Foto: https://pxhere.com/cs/photo/894753 - licence CC0 - 1.0 public domain

Pečené kuřátko s bramborem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz