Článek
Logo Audi je marketingový majstrštyk. Zapamatovatelné. Jednoduché. A jasné. Logo pozná i člověk, který se o automobily nezajímá. Vzniklo v roce 1932, kdy se spojily Audi, Horch, Wanderer a DKW do jedné společnosti - Auto Union AG. Každý jeden kruh představuje jednu ze značek a jejich propojení. V průběhu desetiletí vznikly ikonické vozy a automobilka Audi získala světovou slávu a ohlas.
Nyní se však schyluje ke změně, kterou si málokterý milovník aut se čtyřmi kruhy jen stěží dokáže představit. Týká se zatím jen čínského trhu, ale i tak - Audi bez 4 propojených kruhů? Ano - je to tak.
Tisková agentura Reuters uvedla, že se chce Audi na čínském trhu odlišit od dosud prodávaných vozů a získat novou image. Na trh chce uvést nové modely ve spojení s čínskou společností SAIC a nové portfolio by se mělo do roku 2030 rozšířit na devět modelů. Společnost Audi zatím změnu loga nekomentuje. Její šéf jen tajemně prohlásil, že každé auto, které Audi vyrobí, se bude i nadále Audi jmenovat.