Hlavní obsah
Rodina a děti

Cítíš se být rodičem na nic? Chceš podporu? Stačí otevřít sociální sítě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nehledejte profily, které vás deprimují. Hledejte takové, které vás podporují.

Článek

Tímto bych se ráda vyjádřila k článku, kde autorka upozorňuje na profily, které můžou dnešní matky frustrovat, že nejsou dostatečně dobré, že stojí za nic… Ano, i takové profily existují, ale začínají se objevovat i takové profily, které ukazují stinné stránky mateřství, takové, které rodičům naopak pomůžou, když se zrovna necítí psychicky nejlépe… Nebylo by tedy lepší se v určitých situacích zaměřit na taková „spojení“ a ta, co nás negativně ovlivňují, prostě jen přestat sledovat?

Ještě pár let zpět mi připadalo, že sociální sítě jsou plné růžových momentů. Všichni se usmívají, mají spoustu kamarádů, lásku, pořád něco podnikají… A co já? Když jsem zrovna nebyla zadaná nebo celý den proležela doma u televize, připadala jsem si vlastně blbě, blbě jen z toho, že jsem takové profily sledovala, kdybych je ignorovala, bývalo by mi třeba o dost lépe… Však to byli úplně cizí lidé, co o nich ve skutečnosti můžu vědět?

Teď je to naštěstí už všechno jinak. Pochopila jsem, že většina lidí sdílí se světem jen to, co chce… Navíc se objevují už i tací, kteří nezobrazují jen svoje radosti, ale i strasti… A ve spojitosti s mateřstvím je dnes už takových profilů opravdu hodně. Začněte je sledovat a možná se tak vyhnete nějakým zbytečným depresím… Nebo prostě jen spoléhejte sami na sebe a nestarejte se o to, jak to mají ostatní rodiče, které ani osobně neznáte, a tudíž o nich nemůžete pořádně nic vědět… Třeba vám pomůže se jen vyzpovídat blízké kamarádce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz