Hlavní obsah
Rodina a děti

Proč někteří prodávají zboží za velmi nízkou cenu? Je v mizerném stavu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Koupili jste si někdy něco na internetu? A bylo to vysoce podhodnocené zboží v top stavu?

Článek

Tímto bych ráda zareagovala na článek autorky, která se podělila o svoji zkušenost s prodejem hodinek na internetu a sdílela negativní postoj některých kupujících k vystavené ceně. Měla bych možná vysvětlení, proč tomu někdy tak může být.

Nákup nového kojeneckého oblečení

Můj příběh je o prodeji a nákupu kojeneckého oblečení. Když jsem čekala své první miminko, dala jsem si jak já, tak i moje mamka, která mě také zásobila, záležet na kvalitě kojeneckého oblečení. Měla jsem více i méně známé značky, ale vždy se jednalo o certifikovanou bavlnu s GOTS certifikací. Všechny oblečky jsem měla úplně nové, a protože nebyly nejlevnější, chovala jsem se k nim tak, jak si zasloužily nejen ony, ale i moje miminko. Prala jsem je v jemném dětském prášku, následně je sušila na sušáku a pak jednu tu malou věcičku po druhé poctivě večer u televize žehlila. Neříkám, že mi to vydrželo, ale ze začátku jsem to tak opravdu dělala.

Prodej použitého kojeneckého oblečení na internetu

Poté, co mi miminko z oblečků odrostlo, jsem se rozhodla věci prodat. Sice mi to bylo trošku líto, ale máme malý byt a nechtěla jsem tu skladovat něco, co nevyužívám. Vzala jsem si bílý kožešinový kobereček a věci nafotila včetně všech cedulek a kazů (ty však představovaly maximálně žmolky z běžného praní). Ceny jsem víceméně dala poloviční, takže např. věc, kterou jsem pořídila za 500 Kč, jsem inzerovala za 250 Kč. Pár věciček se mi podařilo prodat, ale u většiny zboží jsem se setkala buď s nulovým zájmem, nebo podobnou reakcí, s jakou se setkala autorka článku. To mám opravdu prodat věc v top stavu např. za 50 Kč? Všimla jsem si totiž, že někteří prodávající nabízí v této hodnotě dětské oblečky a inzeráty jim díky prodeji vesele mizí.

Nákup kojeneckého oblečení z druhé ruky

Rozhodla jsem se tedy, že si zkusím ze stejné webové stránky něco takhle levného koupit, abych zjistila, proč je některé zboží tak podhodnocené. Nejprve se mi zalíbil set dvou dětských pyžámek. Cena jednoho takového nového pyžámka této značky se pohybuje kolem 350 Kč, paní jedno prodávala za 90 Kč. Domluva s paní byla velmi příjemná, tak jsem jí poslala 180 Kč za pyžámka a poplatek za dopravu a těšila jsem se, až mi balíček přijde domů. Paní vše vyřídila velmi rychle a za dva dny jsem si pyžámka přebírala. Po rozbalení ale následoval šok. Ano, pyžámka vypadala přesně tak jako na obrázku, ale linul se z nich podivný smrad. Buď paní musela pyžámka špatně vysušit, nebo je měla nevhodně uskladněné, nevím, ale byl to takový zápach, jako když nedosušíte oblečení a vlhké ho dáte do igelitového pytle. Řekla jsem si, že to nevadí, že to určitě vyperu, ale i když jsem zkoušela všemi možnými postupy zápach odstranit, nepodařilo se. Protože byla pyžámka tak levná, nedohadovala jsem se a pyžámka jednoduše vyhodila do popelnice. Byla by mi hanba něco takového posílat dál…

Myslela jsem si, že jsem měla pouze smůlu a objednala jsem si od jiné prodávající dětskou košili. Košile o velikosti 74 měla svými rozměry velikost tak 62, navíc na ní byl flíček, o kterém se paní asi zapomněla zmínit. To mě utvrdilo v tom, že žádný další takový nákup už dělat nechci.

Jak dopadly moje inzeráty

Výsledek byl takový, že jsem se zároveň rozhodla, že dosud neprodané věci po svém miminku si raději nechám, než abych je prodávala po 50 Kč, protože to si opravdu nezasloužily. Inzeráty jsem smazala a ty malé roztomilé věcičky v top stavu sfoukla do pytle, který jsem si uskladnila u mamky. Věřím, že ještě jednou udělají nějakému budoucímu miminku v rodině velkou parádu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz