Hlavní obsah
Rodina a děti

Jak jsem si myslel, že se vychovávají děti, a jaká je realita - po prvním roce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Stále častěji si uvědomuji, že si za své úzkostné stavy mohu více a více sám. A fakt pro mě není lehké tyto mé stavy zpracovávat, natož že to musí snášet má žena.

Článek

Na podzim tohoto roku oslavil náš drahý syn své první narozeniny.

Být rodičem není lehké, a každý to zvládáme po svém, ale hlavně spolu.

Stejně jako má žena ve svém „Deníku matky citlivky“ popisuje své pocity, že jako máma selhává tak milionkrát za den, tak i já na tom nejsem zrovna nejlépe.

Ten pohled na syna, který už více chodí, než leze, a to, že to mohu neustále sledovat a být toho součástí, je zcela neuvěřitelné. A když si půjčí maminčin telefon, cosi do něj žvatlá a u toho se batolí po místnosti, je více než zřejmé, koho tím napodobuje. Mě. Protože telefonovat s kolegy a klienty mě vidí asi tak 10× denně.

Nicméně je to stále více a více pozornosti, kterou syn potřebuje. A to s mou prací z domu moc dohromady nejde.

Foto: Jakub Jonáš

Ať chci nebo ne.

V mém posledním článku jsem popisoval problém se zvládáním svých emocí. Ten pocit mám stále. Avšak mezitím si neustále říkám, že PRÁCE, ač nás živí, opravdu není tak důležitá, jako rodina. Opravdu mi stačí pracovat jen 8 hodin denně, a nemusím dělat dobrovolně dvanáctky a čtrnáctky… Nicméně jelikož jsem opravdu těžký workoholik, mám prostě problém nepracovat.

Foto: Jakub Jonáš

Ještě, že mám tak velkou podporu.

Stále častěji si uvědomuji, že si za své úzkostné stavy mohu více a více sám. A fakt pro mě není lehké tyto mé stavy zpracovávat, natož že to musí snášet má žena.

Pro dobro své rodiny na tom musím zapracovat. Jak? To se dozvíte v dalším článku… Holt běhání už nepomáhá.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz