Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky (den 1.)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Matka citlivka

Pocit, že jako máma selhávám, mám asi tak milionkrát za den.

Článek

Milý deníčku,

pocit, že jako máma selhávám, mám asi tak milionkrát za den. To, co jsem před otěhotněním zvládala s přehledem, teď mnohdy nedávám vůbec. Všechny ty informace o dětech a rodičovství co jsem během života vstřebala, jako by se mi najednou buď vykouřily z hlavy nebo zamotaly do obrovského chuchvalce prachu.

JAK, jako jak sakra to jiný mámy můžou všechno zvládat? Jak to, že zvládají mít dětí i víc? Jak to, že Ewa Farna má dvě malé děti, a přesto zvládla vyprodat dvě O2 arény, a moje spolužačka z vejšky druhý týden po porodu upekla koláč? Já jsem nezvládla nic upéct celý půlrok po porodu. Měla jsem úplně jiné starosti než pečení, třeba se z toho všeho nezcvoknout. Doslova. A kam odešla moje kariéra s porodem, o tom ani nemluvím. Oběma holkám to samozřejmě moc přeji, o tom žádná.

No, jdu už raději spát a nebudu v téhle sebelítostně-depresivní náladě pokračovat.

Zítra bude líp. Zítra budu zase o něco lepší máma.

Dobrou.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz