Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky (den 2.)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: unsplash

Dnes jsem se vrátila do dětských let.

Článek

Milý deníčku,

dnes jsem se vrátila do dětských let. Po dlouhé (opravdu dlouhé) době jsem se cítila naprosto uvolněná a volná.

Přes noc napadlo asi 60 cm sněhu, což jsem zažila naposledy někdy v dětství na horách. Takhle zasněženou zahradu jsem si užila poprvé. Hned po snídani jsme s mužem oblékli našeho ročního syna, nasadili mu jeho první botičky (kupodivu to šlo bez hysteráku) a vyšli ven na terasu. To byla krása! Úplně mě to omámilo. Nazula jsem si gumáky, a ještě s rozepnutou bundou jsem skočila do sněhu. Zabořila jsem se do půli lýtek. Rozběhla jsem se po zahradě bez ohledu na to, že mi sníh padal do gumáků. Otočila jsem se a muž i syn na mě koukali jak na blázna, smáli se mi a já cítila, že je mi dobře.

Raz, dva, tři, nabrala jsem odvahu a jako prkno jsem spadla na záda, abych ve sněhu vytvořila andělíčka. Studilo mě to snad všude, ale bylo to krásný.

Víc takových dnů, prosím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz