Hlavní obsah
Nakupování

Řetězec nabízí zákaznické slevy. Využít je můžete jen omezeně

Foto: Steve Buissinne / Pixabay

Při dnešních cenách je každá úspora vítána. Proto také obchodní řetězce nabízejí nejrůznější zákaznické slevy a akce. Ne vždy ale můžete slevu využít tak, jak je vám libo a jak by velel selský rozum.

Článek

Pod sloganem „Nalepte si svou slevu“ nabízel jeden z řetězců zajímavou možnost slevy. Při nákupu nad pětistovku získáte kupón se dvěma akčními nálepkami, každá garantuje slevu 20 %, což není špatné. Je to taková oblíbená obchodnická suma z ceny zboží. No a pokud chodíte nakupovat pravidelně, sejde se vám takových kuponů se samolepkami víc. A pak přijde čas dalšího nákupu a vy se rozhodnete nalepit si svou slevu.

Máte čtyři akční nálepky, proč třeba nekoupit tři značkové čokoládové adventní kalendáře, které nejsou zrovna levné. K tomu něco běžného nákupu a hurá k pokladně. Píp, píp a pak dojde na zboží se slevovými samolepkami. Jedna, druhá a dost. Prodavačka se omlouvá, ale tři produkty s akční nálepkou, kterou jste získali za své předchozí nákupy, které nebyly zrovna levné, vám vzít nemůže.

Nechápete. Máte své zasloužené nálepky za své nákupy, ale použít je nemůžete. Ne v jednom nákupu. Naštěstí milá prodavačka vás poučí, že nálepky jsou sice vaše, ale použít můžete maximálně dvě v jednom nákupu. Aha …! Trochu proti logice. Proč bych u všech rohatých nemohl použít to, co mi dle pravidel slevové akce náleží. Ano, náleží, ale pravidla také říkají, že opravdu můžete použít pouze dvě nálepky v nákupu. To je dokonce napsáno i malými písmeny na kuponu. Jenomže kdo je čte …

V čem je problém? Netuším. Nedává to smysl, ale je to pravidlo. Tak jo, což takhle jeden nákup rozdělit ve dví? A je to. Nákup symbolicky rozdělíte oddělovačem nákupu na dva a je to. Další nesmyslné pravidlo prolomeno. Naštěstí pravidlo s omezenou platností, které nikomu neuškodí. Jen ta logika trochu pokulhává. Ale tak už to bývá, že …

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz