Článek
Knížka je na mne jako náruživého čtenáře poměrně tenká (112 stran), ale v dnešní zrychlené době je to vlastně fajn, když autor umí vyjádřit pro mnohé složité a nepochopitelné věci jasně a stručně.
Shrnuje v podstatě všechny užitečné rady a postupy, které v kvalitní multi-level síti každý zkušený člověk zná, a přenáší je na své nováčky.
Ale protože nikdo z nás není ani nemůže být dokonalý, není vůbec špatné mít takový manuál vždycky po ruce, sám si ty informace občas zopakovat, nebo je takto v ucelené formě předat nováčkovi v síťovém marketingu k nastudování.
Líbí se mi autorovo rozdělení účastníků v multi-level sítích na pozéry, amatéry a profesionály, protože každý kdo si přečte charakteristiky těchto zástupných person, může buď zjistit, že je profesionál, a že je tedy vše v naprostém pořádku, nebo že se nachází někde v šedé zóně těch nevydělávajících, srovnat si to v hlavě, a začít konečně pracovat přesně tak, aby vydělávat začal.
V knize jsou naštěstí jen zcela výjimečně i postupy, které se mi nelíbí a které jsem nikdy za více než 30 let svého podnikání ve stovkách milionů korun nedělal, jako například tvářit se že strašně spěchám a že jsem strašně vytížený, když tomu tak ve skutečnosti není. Kdyby mi totiž kdokoliv řekl, že mi chce něco zajímavého nabídnout, ale že na mne nemá moc času, tak by mne buď úplně odradil (cizí a nedůvěryhodný člověk), nebo bych mu řekl, ať mi nabídne termín schůzky, kdy tedy ten čas mít bude.
A protože jsem vždy upřímný (i když to občas někomu není po chuti), tak kdybych zjistil, že mi dotyčný lže, ukončil bych s ním okamžitě jednání, protože zásadně nikdy nespolupracuji s podvodníky ani lháři, i kdyby mi nabízeli zlato zcela zdarma. Ale to už si samozřejmě každý musí nastavit sám, podle svých vlastních hodnot.
Protože jsou ověřeně fungující postupy v multi-level marketingu odlišné od běžného podnikání, upozornila mne tato kniha na téměř 10 (!) zásadních chyb, kterých jsem se při svém nedávném začátku v MLM zcela zbytečně dopustil. Udělal jsem si proto z knihy několik desítek výpisků pro mne důležitých informací a postupů a knihu si určitě ještě několikrát přečtu, abych už zbytečně neztrácel čas a peníze metodou pokus - omyl.
V knize jsou bez jakéhokoliv přehánění dokonce i věty, které mohou člověku v síťovém marketingu doslova změnit život. Protože když se špatně zeptám nového zájemce, o kterém už ze schůzky vím, že využije můj produkt (protože jeho dcera má už roky nepříjemný atopický ekzém, který může být za měsíc pryč 🙏), nebo že by potřeboval nějaký vedlejší příjem (např. samoživitelka, která před výplatou nemá málem ani na jídlo pro sebe a své dítě 😥), tak ta jediná věta rozhodne o tom, jestli pomůžu novému zájemci zlepšit kvalitu života, a samozřejmě i sobě rozšířit síť svých spolupracovníků.
Je mi velmi sympatické, že i když první zkušenosti autora knihy s MLM sahají až někam do roku 1988 (!), brání se vyvracení námitek pomocí slovního útočení, urážení a psychického nátlaku na nové zájemce (což bohužel a kupodivu ještě i v roce 2023 někde v Česku vidím 🙄), ale snaží se vše řešit empatickým přístupem.
Knihu bych neviděl jako nějaký edukační materiál pro odpůrce MLM, ti by se opět jen utvrdili ve svém názoru.
Jako ideální cílovou skupinu pro tuto praktickou knížku vidím především nováčky v síťovém marketingu, kterým ji doporučí jejich kolega, který je k MLM přivedl. Na druhou stranu je v knize opravdu dost užitečných rad také pro ty, kteří si svou síť již budují, a nefunguje jim zatím tak dobře jako ostatním, většinou jen proto, že nepostupují tak, jak to popisuje autor, že to po celém světě perfektně funguje již desítky let.
Obsah této knížky může mnoha lidem umožnit stát se těmi úspěšnými, kterým síťový marketing přináší svobodu, radost a peníze, protože nejlepší a nejrychlejší strategie za mne je učit se z chyb druhých, ne chyby sám dělat když nemusím.
STRUČNÁ REKAPITULACE:
Existuje 7 dovedností, které se musíte naučit, pokud se chcete stát profesionálem v síťovém marketingu, a tato knížka vás naučí každou z nich:
- Kde a jak vyhledávat potenciální zákazníky
- Jak přimět potenciální zákazníky k pochopení vašeho produktu nebo příležitosti
- Jak představit váš produkt nebo příležitost potenciálním zákazníkům
- Jak navazovat kontakty s potenciálními zákazníky
- Jak pomáhat potenciálním zákazníkům stát se zákazníky nebo distributory
- Jak nejlépe pomáhat novým distributorům správně začít
- Jak dál rozšiřovat svůj tým prostřednictvím propagace akcí
KDE ZAKOUPIT:
Knihu si můžete objednat u Mirka Končitíka, s možností množstevních slev při nákupu více kusů.
O AUTOROVI KNIHY:
Eric Worre je více než 25 let lídrem v profesi síťového marketingu. Během své uznávané kariéry a jako jeden z nejproduktivnějších profesionálů v sítovém marketingu:
🔹 Vydělal přes 15 milionů dolarů
🔹 Vybudoval prodejní organizace o celkovém počtu 500 tisíc distributorů ve více než 60 zemích světa
🔹 Pracoval jako prezident společnosti zabývající se přímým prodejem o hodnotě 200 milonů dolarů
🔹 Je spoluzakladatelem a pracoval jako prezident své vlastní společnosti TPN - The Peoples Network
🔹 Působil jako konzultant pro společnosti zabývající se přímým prodejem a jeho roční příjem byl sedmimístný
Během své kariéry se Eric stal uznávaným školitelem, a uspořádal živé akce pro více než 250 tisíc lidí po celém světě. Učí je, jak se také stát profesionály v síťovém marketingu. Stál na pódiu s lidmi, jako jsou Anthony Robbins, zesnulý Jim Rohn, Brian Tracy, Denis Waitley, zesnulý Stephen Covey, Tom Peters, Les Brown, zesnulý Og Mandino, David Bach, Robert Kiyosaki, Harvey Mackay, Art Williams, Ken Blanchard, Tom Rath, Daniel Pink, Mark Victor Hansen, Jack Canfield, Jeffrey Gitomer, Tom Hopkins a mnoha dalšími.
V roce 2009 založil Eric www.NetworkMarketingPro.com, nejsledovanější školící web v profesi síťového marketingu, s publikem ve 137 zemích po celém světě. Od svého založení poskytly webové stránky Network Marketing Pro stovky bezplatných školících videí, které obsahují desítky rozhovorů s nejznámějšími a nejúspěšnějšími distributory světa, a videa z nejvýznamnějších vzdělávacích akcí v profesi síťového marketingu.
Každé ze svých videí Eric uzavírá prohlášením, které je současně jeho ochrannou známkou:
Dámy a pánové, přeji vám, abyste se rozhodli stát profesionály v síťovém marketingu - rozhodněte se stát profesionálem, protože je nezvratným faktem, že máme lepší cestu. A teď to pojďme říct celému světu.
Téma multi-level marketingu můžete sledovat na sociálních sítích:
- Facebook Nejlepší MLM
- Instagram Nejlepší MLM