Hlavní obsah
Názory a úvahy

Lidé už zapomněli, proč je tak důležité, aby Ukrajina neprohrála, část druhá: Dezolát vrací úder

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: AI - Stable Diffusion / Nebuď z toho Jelen

Můj poslední článek ohledně osobního názoru na podporu Ukrajiny vyvolal docela ožehavou diskuzi. K mému zadostiučinění se v diskuzi nahromadila přesně ta skupina lidí, o které jsem psal.

Článek

Jak jsem procházel diskuzi k mému původnímu článku, nedalo mi to a rozhodl jsem se podělit o ty nejvýživnější komentáře. Pro kontext bych chtěl říct, že jsem příznivcem diskuze a děkuji těm, kteří zkritizovali můj článek, avšak dodali smysluplné argumenty. Výpis níže spíše jen poukazuje na skupinu lidí, o které jsem v původním článku mluvil.

Z cyklu „Sovětský svaz navždy“

Andrea M.

„Co budeme dělat? NIC! Počkáme jak to dopadne. Jdi už s těmi kydy do haj… háje! My se Rusa nebojíme. Nebyl to špatný pán. Směli jsme všechno, jenom ne moc kecat proti. Teď můžeme jenom kecat, ale kromě keců už bude brzy skoro všechno zakázané a možná že i ty kecy.“

Radek Z.

„Ona Ukrajina vyhraje až jí obsadí Rusko.“

Jana N.

„Nebudou na to urajinci lepe pod Putinovou vlajkou nez pod tou evropskou?? Citite, ze se mame pod evropskou vlajkou lepe?“

Z cyklu „Hraju si na svém písečku“

Petr Z.

„Jděte už někam s tou Ukrajinou, ať si tu svoji „válku“ platí a nebo se dohodnou a je to, už je to dost nezábavné…“

Mirek P.

„Tady ty bláboly, že se Rusko nezastaví můžeš vykládat dětem místo večerníčku máme tolik svých vlastních problémů a tady se pořád řeší jenom ta zkorumpovaná Ukrajina s tím malým diktátorem ten není schopen říct kde k tomu svému majetku přišel jde asi že?“

Zuzana F.

„Ano, do posledního dechu! Až tato vláda svou pomocí zničí naši zemi, kdo bude tuhle zkorumpovanou zemi podporovat? Na svůj obrovský majetek si Zelenský ovšem sáhnout nenechá, jen natahuje ruku a poroučí a diktuje seznamy všem ostatním!“

Z cyklu „Pravdu se dozvíte z videa na Sputniku“

Martin B.

„Ve skutečnosti neměli Rusové v záměru obsadit ani samotnou Ukrajinu. S 200 tisíci lidmi, kteří invazi prováděli, prostě není možné obsadit rozlohou největší evropský stát. Když útočili Němci na Polsko, které bylo tehdy o dost menší, měli na to 2 miliony vojáků. Kdo fakt věří, že Rusové chtěli v únoru 22 Ukrajinu obsadit, má mé nejhlubší opovržení, protože si nechal namluvit nesmysl jako malé děcko.“

Josef Č.

„Na laboratoře nebylo třeba věřit, celý svět o nich věděl. Jen naše propaganda o nich cudně mlčela, stejně jako o vojenském zákroku proti ruskojazyčnému obyvatelstvu na východě Ukrajiny. Tam byl začátek všeho zla.“

Libor K.

„Lzete od A az po Z ..Pochod na Kyev RF zarazila kdyz od ua dostala slib ohledne jednani …udelali to jako akt dobre vule “ jenomze a protoze tkz spojenci jmenovite VB a jeji tehdejsi premier Boris a exekutiva USA ua prakticky zakazali jednat a pod slibem nikdy nekoncici podpory zapadu vehnali ua do valky ..bezte si vyplachnout mydlem ..a klecet do kouta vy prodejny a vsehoschopny pry novinari ..“

A nakonec můj nejoblíbenější…

Z cyklu „Kéž by mi Soros platil“

Pavel N.

„Další článek na objednávku, který má odvést pozornost od katastrofální vnitrostátní situace.“

Přemysl L.

„Kam jsi hochu chodil do školy.\Vím že jsi placen zato co píšeš,ale nemáš pravdu a bohužel ani ti mladí co ti kejvají.Víc není třeba psát.Ahoj“

Válka polarizuje společnost

Jakkoliv má každý právo na svůj názor, některé komentáře mě výslovně zaskočily. Snad je to tím, že nejsem pravidelným návštěvníkem diskuzí na Seznamu. Zkušenější matadoři se asi nenechají rozhodit, pro mě je toto nové.

O to víc jsem však přesvědčen, že je třeba neustále poukazovat na nutnost pomoci Ukrajině. Jedině spojenými silami, když každý přispěje svou troškou do mlýna, můžeme porazit rudý nátlak z východu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz