Hlavní obsah
Satira

Dezinformační kancelář pro úpravu reality k obrazu svému uvádí sranda-kanál: FAKE NEWS CZ

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

1.duben – Apríl neboli svátek bláznů. K této příležitosti a oslavě humoru si dovoluji uvést dezinformační sranda-kanál FAKE NEWS CZ.

Článek

Dezinformace, propaganda, mediální masáž. To všechno na nás působí. Na někoho více, na někoho méně. Když čtu některé články a následně komentáře u nich, připadá mi, že pro čím dál víc lidí je pohodlnější vypnout mozek a nechat se uvláčet do bezvědomí na dezinformační dálnici zvané internet.

Zkusil jsem neuměle napsat několik rádoby humorných článků a zjistil strašnou věc. Čtenáři je brali vážně. Některým trvalo celé dopoledne, než jim došlo, že se jedná o satiru. A to jsem to uvedl v podtitulu. Nevadí mi osočování a nadávky v komentářích, ale to absolutní nepochopení. Homo sapiens znamená člověk moudrý. Nemusí se vám líbit, co píšu. Klidně mi nadávejte a vyjadřujte svůj názor, ale používejte mozek.

FAKE NEWS CZ vznikl na popud mého dvanáctiletého syna, kterému se líbil článek o panu prezidentovi. Nechápal všechny souvislosti, ale smál se. To mě naplnilo nadějí, že i pro nás ostatní ještě není pozdě.

Prohlášení:

  • Články v titulku začínající na FAKE NEWS CZ budou absolutně nepravdivé.
  • Psát budu o současné situaci doma i ve světě, avšak zkreslené absurdním viděním světa.
  • Použiji veškerých prostředků k tomu, abych vás rozesmál.
  • Články budou vycházet zcela nepravidelně.
  • V komentářích ocením vaše návrhy na další články.

Takže smějte se, bavte se a nezapomeňte:

FAKE NEWS CZ – sranda musí být!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz