Hlavní obsah
Zdraví

Známá chodí k zubaři stále se stejným zákrokem, je už podezřelé, jak dlouho

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Pokaždé se najde nějaký důvod, proč jí zubař zákrok nemůže dokončit

Jedna moje známá chodí neustále k zubaři. Na tom by asi nebylo nic divného, každý člověk chodí někdy k zubaři, jenomže tahle má známá tam chodí stále s jedním zákrokem, zubním implantátem. Už rok.

Článek

Postarší šarmantní zubař jí neustále ten zubní implantát upravuje a předělává. Jednou za něj zaplatila dvacet tisíc a jelikož se ten zákrok nepovedl, tak se jedná o reklamaci a zubař od mé známé už žádné peníze nechce. Na tom by nebylo vůbec nic divného a zajímavého, kdyby těch návštěv nebylo už třicet a nechodila k němu už rok a ten nový implantát v puse stále neměla.

„Položil ho přede mě na stůl a prohlásil, že je malej, že musím přijít příště až bude mít větší, že mi ho pak dá do pusy,“ popisovala mi ta známá dvojsmyslně svou poslední návštěvu u zubaře.

„Takže poprvé jsi tam k němu šla, aby ti vytrhl zub, podruhé si naměřil a připravil půdu pro ten implantát a potřetí ti ho tam nasadil,“ snažil jsem se pochopit četnost těch návštěv. „Ano a jelikož mi prý neseděl a dostala jsem zánět, tak ten implantát vytáhl a od té doby mi ho tam pořád znovu dává a nedává, nechá udělat jiný, ten tam zase nepasuje, tak čekáme, až bude další a tak,“ snaží se mi vysvětlil známá důvody, proč k tomu zubaři pořád chodí a stále má v puse díru. Naštěstí až vzadu, tak ji to nijak nekompromituje a nevypadá jako babička. A nutno poznamenat, že se nejedná o nějakého fušera, ale ten zubař má ve městě pověst renomovaného odborníka.

Pak prý zase dostane zánět, příště je moc horko, tak tam ten implantát nasadit nemůže, pak onemocní, podruhé je příliš chladno a pak zase něco. Bylo mi to už podezřelé. „Ty s ním něco máš?“ zeptal jsem se jí bez obalu. Může mi to být jedno, žádný vztah k ní nemám, jedná se pouze o mou známou, ale jelikož jsem jí byl nedávno na svatbě, tak mne to přece jen trochu zajímá, jak to s tím zubařem má. „Nic s ním nemám a už nevím, co mám dělat, trvá to příliš dlouho, klidně tam pojď příště se mnou a uvidíš,“ vyzvala mne má známá. Rozhodl jsem se, že příště k tomu zubaři půjdu s ní.

Pokud je to pravda a známá mi nelže a skutečně s tím svým zubařem nic nemá, tak pak ji ovšem ten pán vodí za nos a zneužívá svého postavení a ta má důvěřivá známá mu to všechno baští. Sice ji to nestojí už ani korunu navíc, neboť se jedná o opravu v rámci reklamace, ale toho času, který těm návštěvám musí věnovat a ty cesty na ně také něco stojí, takže vlastně další náklady to pro ni představuje. A jak to dopadlo?

Jednou jsem skutečně šel s ní abych se podíval, co je ten zubař zač. Čím dál víc jsem byl na něho zvědavý, jak asi vypadá a jak se k ní chová. Ta známá totiž k němu nechodí jen ve všední dny, ale často i o víkendech, tak jsem si říkal, že možná spolu ti dva přece jen něco mají.

Přišli jsme ve smluvenou hodinu před ordinaci. Má ji v rodinném domku. Nejenže bylo zamčeno, ale dokonce byly přes dveře staženy kovové žaluzie, což prý nikdy předtím nezažila. Když mu ta známá volala, tak se jí omluvil, že dnes nemůže, ať přijde příště sama. Není vyloučeno, že mne viděl z okna a vylekal se, protože nečekal, že někdo půjde s ní, ale nemohu to potvrdit, protože na těch dveřích byly kovové mříže a ty tam nebývají a on přece nevěděl dopředu, že tam půjdu s ní. Anebo to věděl a nechtěl se se mnou potkat? Jsem velmi milý a přátelský člověk, ale na první pohled vypadám se svými svaly a sto dvaceti kilogramy možná pro cizí lidi trošku podezřele. Sám nevím, co bych mu říkal, jestli po zlém, ať už jí to konečně spraví, že to je nehoráznost, dělat jeden zákrok rok anebo bych se s ním zkusil přátelsky dohodnout a nechal si vysvětlit proč to tak neskutečně dlouho trvá?

Považujeme-li zubaře za jakousi metaforu chlapa, který trošku zneužívá svého postavení lékaře se záměrem dostat ženu do postele, tak potom úplně stejně se chovají někteří nadřízení nebo majitelé ke svým podřízeným ženám či dívkám a pod záminkou pracovních setkání je zvou na různé obědy či večeře. Takových „zubařů“ je na světě spousta a někdy jim to vyjde, jindy ne, jak už to v životě chodí. Nejsou muži, kteří si to mohou ve svém nadřazeném postavení vůči ženám „pacientkám“ dovolit takovými „zubaři“ nakonec skoro všichni?

A jak to dopadlo s tou mou známou? To pořád nevím, protože se má k panu zubaři dostavit po dovolené, až se vrátí od moře, což bude za dva týdny.

Vrátila se, navštívila zubaře a má přijít za týden, neboť se jí prý zmenšila dírka a implantát tam zase nejde nasadit. Uvidíme, jaký důvod si najde pan doktor za týden…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz