Článek
Servírka s pivem a oříšky aneb jak se ubránit pražskému floutkovi
Byla jednou jedna hodná pracovitá milá černovlasá servírka Denisa (31) z Nitry, která už toho měla opravdu dost.
Dost toho, jak se k ní chovali její bývalí partneři, ale hlavně někteří zákazníci z jejich baru, hlavně turisté z Blavy a z Prahy. Když si přivezli v ojetých bavorácích k nim do nejstaršího (a šestého největšího) slovenského města svá metropolitní nafoukaná (či spíše značně extrémně přefoukaná) ega.
Slunce, seno, oříšky a pivo
A tak když se na ni jeden takový zhulený pražský ani ne dvacetiletý floutek rozhodl povyšovat, vysmát se jí a dělat ze sebe hvězdu YouTube, Instagramu a TikToku, vzala milá pracovitá Deniska věci kurážně do vlastních horních končetin. Do obou. A to doslova.
Do jedné ruky velké pivo Heineken, oříšky kešu do druhé, a během pár sekund se z povýšeného youtubera, oproti němu i Jon Mariánek by byl symbolem mnišské skromnosti, stala mokrá, oříšky posypaná karikatura vlastního nadhodnoceného pražského já.
Hotovo dvacet!
Spravedlnost
Byl to červencový den, kdy se spravedlnost podávala studená – tedy spíše mokrá a křupavá.
To, co vypadalo jako další den plný povýšenců, se rychle změnilo ve scénu, kterou by nevymyslel ani ten nejlepší scenárista. Mladý youtuber, co si myslel, že svět mu leží u nohou, skončil s pivem na hlavě a s oříšky jako ozdobou.
Tak se aspoň jednou prokázalo, že dobré vychování je stále in – a pokud není, někdo ti to rád připomene. A klidně to může být i Slovenka.
Poučení a optimistický závěr
Možná, že tento incident úplně nezmění Nitru, Slovensko, střední Evropu a ani svět či nekonečný vesmír, ale minimálně jeden pražský devatenáctiletý Youtuber a TikToker (v jedné osobě) teď ví, že z Nitry se domů nevrací s pocitem vítězství, nýbrž s mokrým značkovým tričkem a příběhem, na který snad nikdy nezapomene.
Takže příště, až budete mít chuť někoho urazit, zamyslete se – někde tam možná čeká nebojácná servírka s pivem v ruce, připravena ukázat, že slušnost a respekt (nejenom) k východoevropským ženám, je víc než počet views a odběrů na sociálních sítích a internetových platformách.
(na základě skutečné události z loňského roku)