Hlavní obsah

Proč?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Nádherná fotka!

Nemám tušení, co všechno chci napsat, ale uvidíme …

Článek

Vážená paní Terapeuto, místy nepobírám, přiznávám, což může být moje chyba, a navíc - nějak nechápu, co to ten narcista hraje za hry?

Právě jsem pochválila fotografii. Panu fotografovi se podařilo zachytit něco, na co jsem schopná hledět ještě za hodinu!

Ten narcista nebo hraničář, jak vy říkáte, si na to musí přijít hlavně sám.

Vím, že mi nerozumíte! Možná, že k tomu nechápete, proč byste se měla hodinu dívat na zasněžený porost! Já zase nějak zrovna nemám potřebu pokukovat jinam! Nevím, jestli jsem hraniční, narcistická, histriónská nebo nafouknutá, ale, jak vidíte, mám to se sebou těžší! To je dobré vědět! Pro chleba ale půjdu! Krásné Vánoce!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz