Hlavní obsah

Zavesil si trenky na balkón. Podvádza ma?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zdroj: samimaaktermele/freepik.com

Ženy dokážu byť tie najväčšie konšpirátorky. Najmä keď ich milované polovičky urobia niečo nezvyčajné. Možno je čas zavolať Kolomba.

Článek

Tento víkend to na sociálnych sieťach žilo. Jednej žene vadí, že jej spolubývajúce perú každý deň. „Naschvál pustím práčku na 6 hodín, aj keby sa tam mali krútiť jedny ponožky. Nech vedia, aké to je!“ Píše rozhorčene. Hodila som očkom na teplomer. V neklimatizovanom jednoizbáku ukazoval sladkých 33 stupňov. Žijem sama, periem každý deň, jednak sa potím ako kobyla, jednak sa sústavne niečím zakydám. Väčšina odpovedí sa prikláňala k názoru, že prať každý deň je normálka. Najmä keď žije v byte normálnych báb. To ďalšia diskusia bola oveľa zaujímavejšia.

Je to nevera?

„Svojho starého poznám ako svoje ponožky. Tento víkend ma úúplne dostal. Prišla som domov z roboty, hneď pred bytovkou som videla, že nie je všetko v poriadku. Na balkóne sa mu hompáľali trenky. Nikdy doposiaľ ich tam nesušil. Myslíte si, že niekoho má?“ Fíha. Išla som si urobiť pukance a začala som čítať diskusiu. Sledovať myšlienkové pochody podozrievavej ženy bolo priam nemožné. Už začala pomaly googliť rozvodového právnika. Príčina rozvodu? Trenky na balkóne.

„Ja by som sa tomu až tak nesmiala,“ zaznela jedna z mála odpovedí ženy, ktorá s postavila na stranu diskutujúcej. Priznala, že ona „vyňúrala“ neveru na základe čierneho vlasu, ktorý našla vo vani. Ona je ryšavka. Obhajkyne muža, ktorý netušil, prečo sa s ním polovička už dva dni nerozpráva, mali množstvo verzií. Ujdené vetry, pokydanie sa kečupom, pozeranie obsahu pre dospelých. Nemusí to byť hneď ostraňovanie stôp po milenke.

Žena si však nedala povedať. Vraj jej polovička nepreloží doma ani krížom slamy, nevie ako sa používa práčka, špinavé prádlo nechá tróniť uprostred kúpeľne, a zrazu toto. Sám si opral špinavú bielizeň! Netuším, ako sa to ďalej bude vyvíjať, no diskusiu budem sledovať. Možno sa dozviem viac, ako ten neborák, ktorý ani len netuší, čo jeho milovanej stíhačke prebieha v hlave.

Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz