Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Čekám dítě s Egypťanem. Máma mi radí, abych mu to neříkala a zůstala v Česku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Jana (27) odletěla po Vánocích s kamarádkou na dovolenou do Egypta, byla to nejlevnější možnost. Toužila po změně prostředí, byla po rozchodu. Sever Afriky byl nejlevnější možnost. Jenže se zdá, že to byla osudová dovolená.

Článek

Nejsem první, že ne? Ta naivní holka, která se nechá nalákat místními číšníky, aby s nimi vyrazila na diskotéku nebo zašla na drink. Jsou tak milí a pohostinní. Pro holku, která nedávno zjistila, že její přítel měl dva roky jinou ženu, je to balzám na duši. Nemusím říkat, že z jedním z nich jsem si užila vášnivou noc. Myslela jsem, že se nic nemůže stát, měli jsme kondom.

Mám mu to zavolat?

Nevím, zda si ho sundal, nebo snad prasknul, vážně nevím. Každopádně měsíc a půl poté, co jsem se z Hurghady vrátila, jsem zjistila, že jsem těhotná. Bylo vyloučeno, aby dítě bylo bývalého přítele, nespali jsme spolu od listopadu a už na začátku prosince jsme se rozešli. Do Egypta jsem odletěla v lednu a na začátku března jsem byla v šestém týdnu. Malér jako vrata, jak říkávala moje babička.

Nebudu lhát, dítě jsem vždy chtěla. Ale přece k němu potřebuju i otce! Jenže já se teď bojím, že když se tomu „románku“ přiznám, bude malér. Že by třeba někdy mohl chtít dítě odvézt do Egypta, to mi říkala máma. Když jsem jí svou situaci řekla, křižovala se a lamentovala, co to vychovala. Asi si to zasloužím.

Mám strach, že o dítě bude bojovat

Propojili jsme se sice na Instagramu a Facebooku, ale říkám si, že kdybych ho zablokovala, tak by se nic nedozvěděl. Na druhou stranu si říkám, proč by bojoval o dítě, které „náhodou vzniklo“ z jedné divoké noci. Můžu přeci popřít, že je jeho, kdyby se to nějak dozvěděl. Nikoho jiného v Egyptě neznám, byla jsem tam poprvé.

A po téhle zkušenosti se už snad nikdy nevrátím. Sice se bojím, na druhou stranu bych si dítě chtěla nechat. Co je vlastně komu do toho, s kým ho mám… Ale možná, že mě čeká ještě odsouzení lidí?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Janou Z.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz