Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Našla jsem si chlapa ve věku mého otce. Co přišlo potom, mě nenapadlo ani v těch nejhorších snech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik (premium license)

Když si Aneta C. (28) našla Jardu (56), netušila že se začala stýkat s někým, koho její rodina dobře zná. A snad, kdyby to věděla, přijde ho představit mnohem dříve. Následovalo totiž něco, co ji velmi zasáhlo.

Článek

S Jardou jsme se seznámili na dovolené v resortu. Dali jsme se do řeči, ještě tam na hotelu něco proběhlo… Byla to láska, opravdu. Užívala jsem si to plnými doušky a vlastně mě hrozně bavila ta představa, že jsem pro něj ta mladá, atraktivní, dokonalá. Která žena by se tak nechtěla cítit?

Bála jsem se reakce rodičů

Domů jsem ho dlouho vzít nechtěla, z dobrých důvodů. Pochopitelně jsem se bála reakce rodičů. Vždyť byl v jejich věku! Když jsem se k tomu ale nakonec odhodlala, byla to jako scéna vystřižená z filmu Román pro ženy.

Máma zbledla, táta nechápal, co se děje, až nakonec vyšlo najevo, že Jarda je dávná láska mojí mámy. Nikdy ji nechtěl, na škole několikrát odmítnul a je to přesně ten chlap, o kterém básní s kamarádkami nad lahví vína.

Máma se úplně změnila

Byla by to úsměvná historka, nad kterou bychom se možná i všichni zasmáli, jenže máma to jako legraci nebrala. Zřejmě ji pořád mrzelo, jak to mezi nimi tehdy dopadlo. A dávala mi to dost najevo. Řekla mi, že pokud s Jardou zůstanu, nemůže se bavit ona se mnou. Prý to není dobrý muž, což brzy poznám a ona se nebude koukat na mé neštěstí.

Už jsou to dva roky a pořád se máma neozvala. Táta je v pohodě, s Járou si rozumí a chodí spolu na pivo. Ale smířit se s tím, že jsem kvůli lásce přišla o mámu, to je pro mě až příliš těžké…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Anetou C.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz