Hlavní obsah
Názory a úvahy

Dovolená proč ne, ale s dětmi

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martina jarolimkova

Celebrity to mají asi jinak než normální smrtelníci, ale to bych raději vzala na dovolenou chůvu, než se vzdát přítomnosti miminka.

Článek

Článek, který vlastně říká, že dítě překáží v partnerském vztahu, a pro utužení partnerského života je potřeba dítě někam odložit. S tím souhlasím, když bude dítěti třeba sedm. Miminko, jak psala autorka, je na matce vcelku závislé, když nekojí, je možné dítě odložit, ale jet na dovolenou? Já nevím, podle mě si rodiče musejí rozmyslet, kdy chtějí dítě, jestli to zvládnou a jsou připraveni na život ve třech. Ta etapa života prostě je nastavená, nejdříve něco plánujete sami, pak ve dvou a pak ve třech a více. Rodina je pro mě Best a já bych miminko neopustila. Je to o povaze, ale já bych si tu dovolenou vůbec neužila. Neustále bych myslela na to, co se děje doma.

Myslím si, že pro mě by bylo lepší, vzít si chůvu sebou nebo kamarádku, aby jsme si s mužem mohli užít i to soukromí. Miminko stejně většinou spinká skoro celý den takže si myslím, že na partnerský vztah nemá žádný vliv. A v případě, že tam bude někdo, kdo s miminkem pomůže, bude to dovolená snů.

Taky mnoho rodičů je pyšných na své první dítě a hádají se o kočárek, kdo ho poveze. Nemyslím si, že je zas tolik rodičů, co chtějí na dovolenou sami. Chápu povahu lidí, ta je různá. Jsou matky, co necítí tolik té mateřské lásky a dítě bez okolků půjčí, já jsem asi divná, ale já jsem dítě půjčila fakt málo do prvního roku života. To je ale rozporuplné téma, každý na to bude mít svůj názor.

Pokud se dítě narodí do rodiny, která s tím malým uzlíčkem počítá, myslím si, že ho pak berou všude a je součástí. Pokud má někdo dítě, jen proto, že se to prostě tak sluší mít dítě v rodině, chápu, že ty city nejsou tak silné. Toto dítko může mít chůvu od malinka, většinou je nekojené a pořád někým hlídané. Podle mého názoru jsou také svým způsobem spokojené tyto děti. Rodiče těchto dětí jsou většinou kariéristi a nebo velmi vytížení lidé. Mají peníze, chůvy apod. Nemyslím si, že by děti byli o něco ochuzené, ale trošku chladnosti v jejich povahách přeci jen je. Jsou tak naučeni od svých rodičů, neprojevovat city tolik a pak zakládají stejný vzorec rodiny.

Závěrem bych řekla, že podle mého vzorce rodiny, si na dovolenou vezmu děti a ještě sebou někoho, kdo nám pomůže vytvořit i trošku soukromí. Protože pokud soukromí nemáme doma a jsme v koloběhu rodiny, stejně to jednou dovolenou nezachráním. A nakonec jedno dítě, jako by nebylo, ale se čtyřmi a více dětmi to už musí být vzorec rodiny ten rodinný, kde se na dovolenou ve dvou dostaneme opravdu, až děti vyrostou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz