Hlavní obsah
Rodina a děti

Jsem zlým člověkem, tak děti radši mít nebudu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martina jarolimkova

Myslíte si, že mít děti musí mít každý? Myslím si, že u některých žen raději ne!

Článek

Co žena to unikát. A co žena to (ne)rozená matka. Ne všechny ženy mají mateřské pudy, lásku k dětem a nebo jen empatie. Proč by všechny ženy musely být kariéristky? Jsou i ženy, co děti nechtějí, protože necítí tu potřebu a nemají mateřské instinkty. Samotným důkazem jsou plné babyboxy, kojenecké ústavy, dětské domovy.

Takže se vraťme k tomu, proč se ženy jako kariéristky odsuzují. Možná lepší říct: „jsem kariéristka“,než mít dítě a ublížit mu nebo ho odložit.

Tento příběh je od mojí kamarádky, která mi dala svolení ho napsat, ačkoliv jména jsou pozměněná.

Simona byla mladá žena s mnoha plány do budoucnosti. Měla přítele a dost rozjetou kariéru. Byla vedoucí v jedné firmě. Nikdy nemohla říct, že by měla v životě smůlu a když čekala dítě byla plně rozhodnuta, že to bylo jejich tajné (nevytoužené) přání. Dítě nosila již čtvrtým měsícem a zdálo se být vše v pořádku. Lásku si namlouvala možná ji i cítila? Když se blížil porod nastala nějaká chyba. Simona se netěšila. Na otázky: „jak se bude dcerka jmenovat“ odpovídala vždy stejně: „to se uvidí po porodu“. Co to je za odpověď? To jsem nepochopila.

Přišel den „D“. Narodila se jí dcera, už od začátku bylo něco špatně. Nechtěla to dítě ani pochovat. Začaly se u ní projevovat divné stavy. Po týdnu, co byla doma s miminkem se jednoho večera sbalila a s miminkem odešla neznámo kam. Přišla k babyboxu a dítě tam dala. Jak říkala sama bez citu a bez lítosti tam dceru odložila. „Nebudu jí lhát a znepříjemňovat jí život tím, že ji nebudu mít ráda. Jsem zlý člověk a já to o sobě bohužel vím. Možná je mojí součástí, ale já nechci. Chci žít sama se sebou a nic v životě pro mě není důležité, jako já sama.“

Je určitě k zamyšlení takové chování, ale je to správné? Já myslím, že ano. Kolik dětí roste v rodinách, kde nejsou šťastní, protože rodiče pijí alkohol a nebo nejdou pro facku daleko. Všechny rodiny nemají to štěstí, lásku a porozumění. Mnoho lidí, co berou drogy mají i děti a je to dobré? Ne, zásadně NE.

Závěrem bych řekla, že mnoho žen nemusejí mít děti a některé by je na doporučení mít ani neměli. Protože než aby se dítě dostalo do babyboxu, kojeneckého ústavu, dětského domova a jiného zařízení, tak snad lepší, ať ta žena děti nemá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz