Hlavní obsah
Názory a úvahy

Student chudák a co třeba rodina

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Rodiče pomáhají studentům, nebo ne?

Článek

Tak z tohoto článku mě napadá jen jedna věc k plusu. Autor se zastává studentů, s tím na sto procent souhlasím. Bez urážky, ale důchodci už mě také vytáčejí s větou: „Já celý život pracoval a teď si to vše zasloužím, protože jsem v důchodu.“ Znám několik důchodců, co moc nepracovali nebo byli v domácnosti a pobírají teď docela slušné peníze. Tak nevím, z čeho to počítají. Nám to jednou spočítají a my budeme pod mostem, protože se do důchodu půjde za odměnu.

K těm studentům, ano, je pravda, že mnoho studentů chodí na brigády. Ne vždy si z toho ale platí zrovna bydlení a stravu. Pokud vím a z mých osobních zkušeností, posílají peníze rodiče studentům, platí jim kolej a stravu nebo dávají vyšší kapesné, aby pokryli ten základ. To, co si brigádně vydělají, mají o dobru nebo na něco, na co si ušetří. Jeden můj kamarád má syna a ten při studiu pracoval, ale peníze dostával na základní věci, které potřeboval. Při studiu si ušetřil na část automobilu.

Neříkám, že všichni to tak mají, ale většinu věcí zařizují rodiče a podporují svoje děti. Ale souhlasím s tím, že by slevy měly být i pro ně a ne jen pro důchodce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz