Hlavní obsah
Názory a úvahy

Vánoce: nejkrásnější období roku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Martina jarolimkova

Hou hou hou, v říjnu na nákupy, v prosinci už jen klídek a pohoda. To je super, zkuste to taky a nebudete mít pocit nenávisti vůči Vánocům.

Článek

Vánoční čas je v každém z nás… to jsou slova z jedné písně. Víte, já mám moc ráda Vánoce a neřeším, jestli jsou už v říjnu na pultech čokoládové figurky v podobě Mikuláše s andělem. Prostě ta doba je taková uspěchaná a je to vlastně na jednu stránku fajn.

Autorka má pocit zbláznění a já mám pocit klidu a míru. Proč? No protože já už mám vše nakoupené, udělané adventní kalendáře, a dokonce zabalené dárky. Ano, čtěte správně, zabalené dárky. Mám ještě prostor asi pro pár dárků, těch, co budou psát děti Ježíškovi hned po Halloweenu. Ale jinak jsem připravena.

Já úplně ze všeho nesnáším honění se za dárky, tlačenice v obchodech a dohánění mikulášských balíčků. Jelikož jsem jedna z těch, co na Mikuláše chodí do rodin, ani bych to nestihla. Mám je připravené a pak, když obcházíme i naši rodinu, najdu balíčky připravené na chodbě a je to.

Včera jsem došila pro Barborku punčochy a stačí už jen začátek prosince a můžeme je pověsit.

Pro mě by to byl hrozný stres něco na poslední chvíli. Já mám ráda klid a pohodu. Užíváme si se čtyřmi dětmi tu vánoční atmosféru bez spěchu.

Takže klidně ať to hraje, ať to svítí. Mně vánoční období, klidně už od října, navodí vždy dobrou náladu.

Představuju si horké kakao, cukroví, pohádku v televizi, svítící vánoční stromek a vůni vánočky. A pak na konci listopadu už to bude realita.

Šťastné a veselé předvánoční měsíce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz