Hlavní obsah

Volím Babiše no a co? Měl by být prezidentem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Co člověk to názor, co člověk to hlas a co člověk to rozhodnutí.

Článek

Každá strana má své voliče a každá strana nebo hnutí mají své slogany, nabídky a upoutávky pro hlas ke svému směru.

Mně bohužel trošku připadá, že lidé si myslí, že bude někdy dobře. A že bude dobře hlavně, když tam nebude hnutí ANO.

Já nevím co pan Fiala tak nehorázně skvělého splnil z toho co slíbil, že ho ještě někdo z lidu dokáže mít v oblibě a nakonec mu přislíbí svůj hlas.

Pro mě jsou všechny strany trošku lživé. Každá strana dokáže slíbit nesplnitelné jako například: „Nebojte se my nebudeme zvyšovat daně“. Po zvolení se však dočteme: „Omlouváme se, ale prvním krokem naší vlády bude zvýšit daně“.

Já myslím, že toho je více. Pro mě hnutí ANO 2011 je volbou opět číslo jedna. Dala jsem hlas i Babišovi, aby se stal prezidentem.

Já vím, jeho Čápi ti vše trošku kazí, ale jinak to je dobrý týpek.

KAŽDÝ MÁ SVÉ MOUCHY A KOSTLIVCE VE SKŘÍNI.

Neznamená to však, že se za něj nemůžu postavit, protože má nějaký průšvih. No tak má! A kdo ho nemá?

Jeden člověk to změnit nedokáže. Jeden člověk nemá moc.

Když jsem před těmito volby, kdy vyhrál pan Fiala, šla jsem volit hnutí ANO.

Musela jsem skoro všem lhát, že je volit nejdu. Byli všichni tak naštvaní na Babiše, co dokázala média z něho udělat. Dalo by se to přirovnat ke covidu, kdy se neočkovaní báli něco říct. Já, když jsem se hlásila k hlasu pro ANO, někde jsem dostala pochvalu, někde vynadáno a někde to bylo se souhlasem, ale ne veřejným.

Teď až budou volby opět půjdu a budu volit hnutí ANO. Je to jediná strana, která dodržela nejvíce bodů ve svém programu a nakonec, co pan Babiš řekl, většinou dodržel.

Závěrem si myslím, že každý může mít svůj názor a já mám zrovna takový, který s hnutím ANO sympatizuje.

Já to nehodlám měnit a dokud tu budou bude můj hlas jen pro ně.

Takže za mě bude líp, až se k moci vrátí hnutí ANO. A nebo až se pan Babiš stane prezidentem České republiky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz