Hlavní obsah
Satira

Pan Bouchex z Francie mi nabídl 25 milionů. Jsem ten pravý

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Michael Tajpi

Ilustrační foto

Včera mi Jacques z France nabídl 25 milionů euro. Stejně jako Indiana Jones zvolil moudře.

Článek

Dovoluji si podělit se s vámi nabídku, která se neodmítá. Včera ve 12:10 mi v e-mailu přistála tato zpráva z daleké Francie:

Dobrý den, Omlouvám se za tento způsob kontaktování, právě jsem viděl váš profil a myslel jsem, že jste osoba, kterou potřebuji. Stručně řečeno, jmenuji se Jacques BOUCHEX, jsem francouzského původu. Trpím vážnou nemocí, která mě odsoudí k jisté smrti, rakovinou mozku, a mám částku dvacet pět milionů pět set tisíc eur (25 500 000 EUR), kterou bych rád předal spolehlivé a čestné třetí straně k jejímu řádnému využití.

Mám společnost, která dováží červený olej do Francie a dalších zemí. Před deseti lety jsem při nešťastné dopravní nehodě přišel o manželku a dvě krásné děti. Rád bych tuto částku daroval před smrtí, protože mé dny jsou sečteny. Prosím, napište mi na jacques tecka bouchex zavinac hotmail tecka com.

Kéž vám Pán požehná.
Jacques BOUCHEX“

Požehnaná nabídka, jak pán píše, dorazila z adresy patrick tecka p zavinac mail tecka smcegy tecka com.

A já jsem nyní na vážkách, zda pána zkontaktovat a přijít si na krásné jmění, protože to je přece něco. Váš e-mail si najde bohatý člověk z jiné země a z ničeho nic se rozhodne, že všechno, co vydělal, dá právě vám, protože vy jste ta osoba, kterou on potřebuje. Jen nevím, jestli je to Jacques nebo Patrick, to je ale přeci jedno, když je to hodný člověk.

Jsem na sebe hrdý, že jsem žil takový život, kterého si všiml někdo jiný, hodný, štědrý… Navíc jsem podle Jacquese spolehlivý a čestný. To jsem a vůbec nevadí, že mě nikdy neviděl. Já jsem opravdu ten, kdo s jeho penězi naloží nejlépe. Zvolil dobře.

Indy také vybral kalich správně

Indiana Jones v Poslední křížové výpravě vybíral z pohárů které nikdy předtím neviděl. Taky zvolil moudře. Tak proč by to u Patricka mělo být jinak?

Není co řešit, napíšu e-mail, pošlu mu číslo účtu a budu očekávat, kdy mi z něj zmizí i to málo, co tam mám nyní. Druhou možností je, že e-mail v rubrice SPAM dám smazat definitivně a budu se těšit, jaká nová bohatství mi spamový filtr propustí v další dny. Funguje super, ale občas i jím projde nějaká takováto libůstka.

Tak ať vás potká štěstí, jako mě. A kdyby ne, potkáme se zítra v práci.

Anketa

Už si Vás Jacques z Francie také vybral, jako toho správného?
Ano
45,3 %
Ještě ne
54,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 411 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz