Hlavní obsah

Reklama na deodorant, ze které se mi dělá špatně, neříká Taris Bogdatis (27)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay.com

Perfektní podpaží zkrátka neexistuje, hlásí reklama na jeden deodorant. Co ale existuje, je přehlídka absolutního estetického humusu ve 20 vteřinovém propagačním spotu.

Článek

Ohavnost je bohužel v módě. Nedávná soutěž Miss Alabama Plus Size, kterou vyhrála dívka se 150 kily, má jako lidstvu nabídnout co?

Co takhle zorganizovat soutěž pro muže „Quasimodo roku“, to by mohla být taky náramná legrace.

Dobře, žijeme v době, kdy je všechno jinak, ale vecpat do 20 vteřin tolik hnusu, to už se mi zdá přehnané. Takový deodorant bych nechtěl ani zadarmo, protože když vidím tuhle reklamu, sahám po kinedrylu. Morbidně obézní cizinka, co se na konci přiblble uchechtne je nechutná, další žena tam má jakýsi kožní problém a jiná vypadá, že trpí Downovým syndromem.

Já fakt nevím, co má tohle za smysl. Je to reklama na výrobek nebo na nemocné a postižené lidi? Nerozumím tomu, proč je nutné cpát do každé reklamy (a v Americe nyní už i do každého filmu) nějakou otřesnou figurku. Opěvovat a normalizovat defekty je defektní. Upozorňují na to lékaři, sociologové, novináři i veřejnost, ale všecko marné. Diverzitní sekta si jede svoje a na námitky zatvrzele kašle.

Výsledek je ten, že se člověku z reklam typu „přehlídka kreatur“ zvedá kufr. Má mě to asi naučit mít tyhle anomálie rád, ale výsledkem je pravý opak, začínám na ně být vyloženě alergický, ačkoliv do té doby, než začaly mít pré, jsem proti nim nic neměl.

Případné soutěže „Quasimodo roku“ se nezúčastním, i když bych měl velkou šanci dostat se do finále a možná i vyhrát nějakou tu hodnotnou cenu. A víte proč? Já se totiž za svoje špeky, velký nos, vypelichanou hlavu a zubní cimbuří stydím. Kdosi se mi sice snaží namluvit, že nemusím a že je to přirozené a osobité, jenže mně je ze sebe při pohledu do zrcadla na zvracení, natož abych ještě někde před lidmi exhiboval.

Za solidní prachy jsem ochoten vystoupit v odstrašujícím spotu typu: Lidi, dejte si pozor, ať nedopadnete jako já, ale rozhodně ne v něčem, co mě bude líčit jako prima týpka. Je to trapné, nechutné, odpudivé a odporné. Uznávají to už i někteří marketéři a ustupují od toho, protože firmám kvůli woke reklamám klesají zisky. V Americe už se běžně říká woke - broke, což by se dalo přeložit jako: ten, kdo praktikuje woke, je chudák.

Seznam taky háže zpátečku a údajne začíná publikovat zase normálně, nicméně zatím se mu to minimálně v sesterském Médiu příliš nedaří. Například ještě teplý literární výkal Tarise Bogdatise je na žalobu a na pár facek. Údajný nadšený amatér už neví, jak by nahonil čtenost a peníze, tak si protentokrát vybral osvědčený útok na důchodce. Jeho „lidské příběhy“ vycucané z prstu nebo z umělé inteligence, které mají působit, jako že se opravdu staly, už zřejmě tolik netáhnou.

Ale zpět k antireklamám s obludami. Tenhle perverzní trend samozřejmě jednou skončí jako všechny zhovadilosti (na jak dlouho, toť otázka) a skončí i  štvavé a zákeřné články proti důchodcům. A Taris Bogdatis, Bára Divá (dříve Antea) a podobní zoufalci zase otočí a začnou psát podle nového svěžího a výnosného větru. Jen ještě nějakou dobu budeme muset pomalý a bolestivý návrat od sprostoty k normálu vydržet. Jako neexistuje perfektní podpaží, neexistuje ani perfektní blogovací platforma.

Zdroj:

https://medium.seznam.cz/clanek/taris-bogdatis-duchodci-by-meli-pracovat-neni-duvod-je-zivit-ze-statni-kasy-68866

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz