Hlavní obsah

Dcera se zamilovala do mého partnera. Začali spolu žít a já zůstala na ocet, říká Irena (50)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay/Public domain

Život někdy připraví nečeká životní setkání a milostná vzplanutí. Paní Irena si nikdy neuměla představit, že by její vlastní dcera udělala něco tak ošklivého. Přebrala jí partnera a založila s ním rodinu. Svou matku odstřihla ze života.

Článek

Paní Irena prožila mnoho let šťastného manželství, než ji osud přinesl do života velkou bolest a trápení. Její milovaný manžel nečekaně zemřel a ona zůstala sama. Zbyla po něm prázdná díra v jejím srdci, kterou se snažila vyplnit péčí o dům a zahradu. Dny však plynuly pomalu a samota byla stále tíživější. Po několika letech se setkala s Martinem, což byl kamarád jejího manžela. Postupně mezi nimi začal klíčit vztah, který Ireně přinesl znovu pocit štěstí a opory.

Dcera se zamilovala do mého partnera

Martin byl pozorný, vtipný a zdálo se, že i on cítí, že našel ve vztahu s Irenou nový začátek. Po smrti mého milovaného manžela jsem prožívala dlouhá léta samoty. Byly to roky, kdy jsem se snažila najít nový smysl života. To jsem ale netušila, že můj nový smysl života se mi začne ztrácet před očima. Jednoho dne jsem pozvala svou dceru Terezu, aby s námi strávila nějaký čas.

Studovala v zahraničí a když se vrátila, měla jsem radost, že mám svou rodinu zase pohromadě. Tereza byla vždy tak trochu svobodná duše a někdy jí chyběla citlivost a empatie. Brzy jsem si všimla, jak po Martinovi pokukuje. Zpočátku jsem si myslela, že jde jen o obdiv k charismatickému muži, ale brzy se to změnilo v něco víc. Já jsem ale stále byla zaslepená a vůbec mi nedocházelo, co se mi děje přímo před očima.

Začali spolu žít a já zůstala na ocet

Můj svět se zbořil jako domeček z karet, a to ve chvíli, kdy jsem zjistila, že Martin a Tereza mají milostný poměr. Byla to jako blesk z čistého nebe a rána, z níž jsem se dlouho vzpamatovávala. Když mi Tereza oznámila, že je těhotná a že s Martinem plánují společnou budoucnost, bylo to pro mě jako bodnutí nožem. Moje dcera je těhotná a dítě čeká s mým partnerem.

Martin odešel a začal žít s Terezou. Já zůstala sama, zklamaná, zhrzená a především zraněná těmi, které jsem nejvíce milovala. Teď jsem ve svém domě obklopená jen vzpomínkami na lepší časy. Jediné, o co se celou dobu snažím, je najít sílu odpustit. Jenže to neumím a svou dceru nechci vidět. A její dítě už vůbec ne.

Zdroje: autorský text a příběh Ireny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz