Hlavní obsah

Děti mi udělaly hroznou věc. Tohle se opravdu nedělá, je mi z toho smutno, říká Jana (67)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Myslela jsem si, že mám dokonalou rodinu. Místo toho jsem se ale dočkala jen zrady a podrazů.

Článek

Naše rodinné vztahy byly kdysi naprosto dokonalé. Byli jsme nejen rodina, ale také přátelé, kteří se na sebe mohli vždy spolehnout. Společné chvíle plné lásky a vzájemné podpory byly pro nás všechny zdrojem radosti a síly, kterou jsme si dodávali. Vše bylo naprosto v pořádku, a já byla hrdá na to, jak blízcí jsme si všichni byli.

Děti mi udělaly hroznou věc

Jenže poté, co se obě děti oženily, se všechny věci hrozně změnily. Jejich chování se změnilo, přestali ke mě chodit a dokonce se začali chovat odtažitě. Když jsem byla v posledních dnech hospitalizovaná, místo abych se dočkala jejich podpory a péče, jsem se naopak stala obětí jejich sobectví a nechutného chování. Využili mé nepřítomnosti k tomu, aby prohledali můj byt, vzali si peníze a šperky a mě tím způsobili další škody.

Jejich chování pro mě bylo naprosto bolestivé, hlavně kvůli tomu, jak blízcí jsme si v minulosti byli. Jenže nejhorší na tom všem je, že kvůli tomu semnou přestali úplně mluvit. To, co mi udělali, jsem zjistila náhodou, a to ve chvíli, kdy jsem potřebovala zaplatit vyúčtování. Tohle se opravdu nedělá a je mi z toho smutno. Nechápu to.

Tohle se opravdu nedělá, je mi z toho smutno

To, co udělali, mě skutečně dostalo až na kolena. Ukázalo se, že jejich touha po majetku je větší než rodinná láska a pohoda. Celá tato situace mě donutila přehodnotit naše vztahy a snažit se najít cestu, jak se vyrovnat s touto zradou s důstojností. Jedno je ale jisté, své děti už do svého domu nepustím.

Zdroje: autorský text a životní příběh

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz