Hlavní obsah

Syn nám představil novou přítelkyni. Když jsem zjistila, kdo to je, omdlela jsem, říká Jitka (54)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/public domain

Těšila jsem se, až tento okamžik jednoho dne nastane. Ale když se tak stalo, omdlela jsem. Netušila jsem totiž, že by se něco takového mohlo někdy stát.

Článek

Bylo to obyčejné nedělní odpoledne, kdy nám syn David zavolal, že s ním přijde na večeři i jeho nová přítelkyně. Byli jsme nadšení, že nám konečně představí svou vážnou známost, protože doposud jsme o ni jen slyšeli z vyprávění. Můj manžel Petr celý den připravoval jeho oblíbená jídla a já jsem naplnila vázu čerstvými květinami. Moc jsem se těšila a nemohla jsem se dočkat.

Syn nám představil novou přítelkyni

Když zazvonil zvonek, můj manžel šel otevřít. Sledovala jsem Davida, jak vstupuje do obývacího pokoje, a vedle něj jsem viděla tu mladou ženu. V tu chvíli se mi zdálo, že se mi zastaví dech. Byla to ona. Moje tajemství, které jsem skrývala před Petrem téměř dvacet let. Moje dcera Aneta, o které můj manžel nikdy nevěděl. Myslela jsem, že se zhroutím nebo uteču. Vůbec jsem nevěděla, co mám dělat.

Po rozvodu s jejím otcem, a to v době, co byla Aneta ještě malé dítě, jsem se znovu vdala a věnovala se nové rodině. Aneta zůstala se svým otcem a my jsme si postupně vybudovaly vztah na dálku. Nikdy jsem se neodvážila říct Petrovi pravdu. Tvrdila jsem mu, že žádné závazky nemám. Jen proto, abych ho získala. A nyní tu stála, krásná a dospělá, ruku v ruce s mým synem. Než jsem stačila cokoliv říct nebo udělat, objala mě a řekla, že mě ráda poznává. David nás s úsměvem pozoroval, ale vůbec netušil, co mi Aneta říká.

Když jsem zjistila, kdo to je, omdlela jsem

Večeře probíhala v poklidu. Sledovala jsem Anetu, jak se směje a povídá si s Petrem. Byla tak krásná, inteligentní, přesně taková, jakou jsem ji vždy znala. Jenže přitom byla tak jiná. David byl jasně zamilovaný a šťastný. Po večeři, když Aneta s Davidem odcházeli, mi Petr řekl, jak je krásná a jak jsou spolu roztomilí. A když jsem o tom všem tak přemýšlela, začalo se mi dělat špatně.

Najednou jsem ale byla na zemi. Omdlela jsem a nevěděla jsem, co mám dělat. Když jsem ležela v nemocnici, uvědomila jsem si, že musím jít s pravdou ven. Nechtěla jsem, aby se to dozvěděl později. Po několika těžkých dnech, kdy jsem sbírala odvahu, jsem Petrovi vše vysvětlila. Bylo to nejtěžší přiznání mého života. Neodsoudil mě, ale ani nechápal. Ale pomohl mi v tom, abych tuto situaci zvládla. Teď jen zajistit, aby se David s Anetou rozešli.

Zdroje: autorský text a vyprávění Jitky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz