Hlavní obsah
Lidé a společnost

Jednodenní koupání u moře nahradí týdenní pobyt. Hlavně, že jsou fotky na Instagramu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mišlušle

Někdy má člověk chuť udělat něco, co by jindy neuděl. A proč si nezajet na jeden den k moři, ale přitom vlastně strávit 12 hodin v autobusu? To může zkusit asi opravdu jenom blázen.

Článek

Bylo to jednoho červnového víkendu, co se naše skupina rozhodla zkusit jednodenní výlet u moře. Tedy lépe řečeno jednodenní koupání u moře. V dnešní době, kdy každý moment chceme sdílet na sociálních sítích, se objevila nová možnost, jak strávit výjimečný den u moře. Jednodenní výlety k moři jsou ideální pro ty, kteří chtějí zažít kouzlo slané vody a písečných pláží, ale nemají čas nebo finanční prostředky na delší dovolenou.

A pro něco podobného jsem se rozhodla i já a využila jsem možnost na víkend odjet k moři. Ano, vypadá to zajímavě a možná lákavě, ale víkend u moře to skutečně není. Nasedla jsem do předem domluveného autobusu, a to ve večerních hodinách a vydali jsme se na dvanáctihodinovou cestu k jadranskému pobřeží. Ano, cesta byla dlouhá a náročná, ale představa krátkého útěku k moři byla lákavější než všechna únava světa. Hlavně, že budu mít skvělé fotky na Instagram, které budu sdílet ještě týden poté, co už budu doma.

Jednodenní koupání u moře nahradí týdenní pobyt

Po příjezdu na místo bylo všechno jinak než na běžných dovolených. Neměli jsme celý týden na to, aby jsme se v klidu vykoupali a opalovali, ale jen osm hodin. Ano, jako fakt osm hodin, během kterých jsme se mohli opalovat, koupat nebo procházet po městě. Každou minutu jsem proto využila naplno. Skákala jsem do vln, opalovala se na slunci a chodila po městě. Hlavně mít co nejvíc fotek.

Foto: Mišlušle

Jednodenní výlet do Chorvatska byl k nezaplacení.

Vzala jsem si sebou patery plavky, takže jsem si udělala i hodně selfíček, pokaždé v jiných plavkách, aby mi to krásně vyšlo stylem – jedna fotka na jeden den. A když se slunce začalo sklánět k obzoru, měla jsem co dělat. Všichni chtěli zachytit ten dokonalý moment pro své Instagramové profily. Selfie s mořem v pozadí, západy slunce a samo sebou i krásná procházka po večerní pláži. To vše muselo na Instagram, bez toho to prostě nejde-

Hlavně, že jsou fotky na Instagramu

Po focení a posledním koupání si každý rychle sbalil své věci a připravil se na noc plnou vzpomínek během zpáteční cesty domů. V autobusu jsem si prohlížela fotografie, sledovala jsem své spálené ruce a měla jsem dobrý pocit, že jsem konečně byla u moře. Teď to honem nahrát na Instagram, aby to stálo za to. A než se nadějete, jste zpátky doma, s plnou paměťovou kartou a bohatší o zážitky. To ale nevadí, byla jsem u moře, na Instagram dávám každý den fotky a moji kamarádi mi závidí, že jsem u moře. No jednodenní výlet jsem prodloužila na týden a vůbec toho nelituji. Fotky by mi klidně vystačily i na 14 dnů, ale to už by bylo moc.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz