Hlavní obsah

Jela jsem s manželem na dovolenou k moři. Potkala jsem tam člověka, který mi zničil život

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Mišlušle

Jedete na dovolenou a nikdy by vás ani v tom nejhorším snu nenapadlo, že tam potkáte násilníka, který vám málem zničil život. Ale on tam stál, usmíval se a dělal, že mě má rád. Bylo mi z toho zle, ale můj manžel mi nevěřil.

Článek

Paní Magda se na svou dovolenou v Chorvatsku dlouho těšila. Společně se svým manželem Jiřím se chystali na relaxaci u moře, výlety a možnost odpočinout si od každodenní rutiny. Byli spolu už pět let a Chorvatsko bylo jejich první společnou dovolenou mimo hranice České republiky.

Jednoho večera, když jsme se procházeli malebnými uličkami městečka a hledali místo, kde bychom si mohli vychutnat večeři, jsme se zastavili u známé restaurace doporučené místními lidmi. Magda, která zrovna obdivovala výhled na západ slunce nad mořem, tu najednou ucítila, jak jí přeběhl mráz po zádech. V dáli uviděla postavu muže, kterého by poznala i v davu. Byl to Aleš, její bývalý partner.

Jela jsem s manželem na dovolenou k moři

Zrovna jsem obdivovala západ slunce nad mořem, když mě najednou začalo mrazit v zádech. V dáli jsem uviděla muže, kterého bych poznala kdekoliv a kdykoliv. Byl to Aleš, můj bývalý partner. S Alešem jsem prožila několik temných let plných hrubosti a násilí. Jen díky své rodině a přátelům jsem dokázala odejít, ale on mě stále pronásledoval. Bála jsem se ho, proto jsem se odstěhovala do jiného města. Hned jsem vše řekla svému manželovi.

,,Jirko, prosím, musíme jít. To je Aleš, můj bývalý partner. Není to dobrý člověk,” zašeptala jsem nervózně. Jiří, kterému jsem se nikdy předtím nesvěřila s detaily mé minulosti s Alešem, na mě pohlédl nechápavě: ,,Aleš? Tvůj ex? Magdo, jsi si jistá?” Než jsem stačila odpovědět, Aleš se k nám přiblížil a s otevřenou náručí pozdravil Jiřího a mě. Dokonce mi chtěl dát pusu. To bylo tak nechutné a bylo mi z toho naprosto zle. Jenže jsem nechtěla dělat scény, to by nemělo smysl.

Potkala jsem tam člověka, který mi zničil život

Jiří, který nic netušil o Alešově minulosti, přivítal možnost nového přátelství a začal si s ním povídat. Cítila jsem se zrazená a nevěřícně jsem stála opodál, sevřená úzkostí a nepochopením. Jiří se postavil na jeho stranu a nabádal mě, abych se snažila mu odpustit a nechala jsem minulost za sebou. Jak bych shrnula svou dovolenou? Potkala jsem tam člověka, který mi zničil život. Je to paradox, ale zároveň mě to děsí, že ho potkám i tak daleko, jako je Chorvatsko.

Situace vyeskalovala ve chvíli, co se Jiří rozhodl pozvat Aleše na drink. Cítila jsem, že již nemůže zůstat déle. „Jirko, prosím, věř mi. Nemůžu tu s ním zůstat pod jednou střechou. Je to pro mě moc bolestivé,“ řekla jsem se slzami v očích a roztřeseným hlasem. Jirka mi však řekl, že nevěděl, že si vzal takovou ubohou ženskou, která se nemůže podívat na svého ex. Nakonec jsem z toho vyšla jako ta, která ho chce znovu dostat do postele a žárlí na něj.

Zdroje: autorský text a příběh Magdy

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz