Hlavní obsah

Jela jsem sama na dovolenou a byla to chyba. Okouzlil mě dubajský makléř a já zůstala v pasti

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay/Public domain

Kdybych se tehdy nenaštvala na svou kamarádku, která semnou nemohla odjet, mohla jsem dnes žít zcela jiný život. Ale protože jsem byla hloupá a urážlivá, dnes musím platit za své chyby.

Článek

Jmenuji se Kateřina a chci se s vámi podělit o můj příběh, který mi změnil život. Původně jsem se chystala strávit dovolenou v Dubaji se svou nejlepší kamarádkou, ale když jí na poslední chvíli zrušili v práci dovolenou, rozhodla jsem se odjet sama. Byla jsem naštvaná a chtěla jsem jí ukázat, že si to umím užít i bez ní, a tak jsem plánovala posílat jí spoustu fotek z krásných míst a zábavných večerů.

Jela jsem sama dovolenou a byla to chyba

Dubaj byla úchvatná a já jsem si maximálně užívala svobody a dobrého pocitu. Večery plné tanců a procházky po zlatavých plážích mi přinesly pocit naprostého klidu a radosti. Avšak osudný večer ve výstředním klubu vše změnil. Potkala jsem tam muže, který mě okamžitě učaroval. Byl to dubajský realitní makléř, který se jmenoval Amir. Jeho charisma a krása mě naprosto oslnily. Strávili jsme spolu noc a postupně jsme začali společně trávit čím dál více času. Byla jsem zamilovaná a rozhodla jsem se zůstat v Dubaji.

Můj nový partner však začal ukazovat svou pravou tvář. Ze začátku jsem ignorovala první náznaky jeho despotického chování, ale brzy mi vzal telefon a začal mi diktovat, co mám nosit. Přestal mě pouštět samotnou ven a řekl mi, že se mu budu plně podřizovat. Život, který jsem si myslela, že budu žít, se proměnil v noční můru. Stala jsem se vězněm ve vlastním domově, kde jsem byla nucena každý den plnit jeho požadavky. Postupem času jsem porodila čtyři děti a každý den jsem ztrácela kousek sebe. Nebyla jsem to já, ta namyšlená Kateřina, která žila vždy spokojený a klidný život.

Okouzlil mě dubajský makléř a já zůstala v pasti

Po letech utrpení jsem našla dostatek odvahy a utekla jsem. Vrátila jsem se zpět do Česka, kde mi moji rodiče a zejména kamarádka, se kterou jsem měla původně jet na dovolenou, poskytli bezpečný domov a hlavně pomoc. Moje životní cesta byla trnitá, ale díky podpoře svých blízkých jsem začala znovu budovat svůj život a získávat zpět svou svobodu a důstojnost. Jenže nikdy jsem nedokázala žít takový život, jako předtím. Věděla jsem, že mám někde své čtyři děti, ale nemohla jsem se pro ně vrátit. Nedělalo by to dobrotu a on by byl schopen mě zničit. Musím na to všechno zapomenout a musím zkusit znovu žít.

Zdroje: autorský text a vyprávění Kateřiny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz