Hlavní obsah
Rodina a děti

Jeli jsme na dovolenou a tchyně nám hlídala byt. To, co provedla, se nedá odpustit, říká Anna (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay/public domain

Dostala jsem od manžela dárek, a to ve formě poukázky na dovolenou. Moc jsem se na to těšila, ale to jen do té chvíle, než jsem přijeli domů. Protože to, co provedla, se nedá odpustit.

Článek

Naše rodina se vždycky těšila na dovolenou, ale letos to bylo něco jiného. Dostala jsem totiž od svého manžela k narozeninám poukaz na týdenní romantiku u moře. Když jsme plánovali odjezd, napadlo nás poprosit mou tchyni Věrku, aby nám pohlídala byt, zatímco my budeme pryč. Navíc se měla postarat o to, aby náš syn dorazil v pořádku na letní tábor. S Věrkou jsem měla vždy hezký vztah a důvěřovala jsem jí, takže jsem neměla ani ty nejmenší obavy. Našeho syna navíc milovala a on chtěl s babičkou trávit všechen svůj volný čas.

Jeli jsme na dovolenou a tchyně nám hlídala byt

Když jsme se po týdnu stráveném na dovolené vrátili domů, vše vypadalo na první pohled normálně. Byt byl uklizený, voňavý, pošta připravená v úložném boxíku a dokonce nám tchyně i uvařila. Nicméně, když jsem začala rozbalovat zavazadla a uklízet věci na svá místa, všimla jsem si, že něco není v pořádku. Některé šuplíky v naší ložnici byly pootevřené a vypadalo to, že někdo prohledával naše osobní dokumenty a papíry.

Když jsem se zeptala našeho syna, zda něco nehledal, řekl, že on rozhodně ne, protože byl na táboře. Proto jsem si také začala myslet, že jsem možná něco hledala já před odjezdem a zapomněla to uklidit. Ale pak jsem si všimla, že i další věci nebyly tam, kde by měly být. Vše bylo mimo své místo, a to mi skutečně vrtalo hlavou. Bylo mi to divné a začala jsem si být stoprocentně jistá, že já bych tady takový nepořádek doma určitě nenechala.

To, co provedla, se nedá odpustit

Rozhodla jsem se proto zavolat své tchyni Věrce a zeptat se jí, jestli něco nepotřebovala najít nebo jestli se něco náhodou nestalo. Člověk nikdy neví a mohla cokoliv hledat, co bylo v daný okamžik nutné. Jenže z celého našeho telefonátu mám opravdu divný pocit. Věrka se začala vymlouvat a tvrdila, že hledala jen nějaké staré recepty, které jsem jí údajně kdysi chtěla ukázat. Nicméně bylo jasné, že si četla naše osobní dokumenty a prohlížela si věci, které jí absolutně nepřísluší.

Byla jsem šokovaná a zklamaná. Jak mám věřit člověku, který se mi hrabe v osobních věcech? Vždyť nám tím ukradla kus našeho soukromého života, do kterého jí opravdu nic není. Celá situace mi otevřela oči. Uvědomila jsem si, že důvěra, kterou jsem měla, byla zneužita. Jasně jsem manželovi řekla, že jeho matka už k nám domů nesmí a nepřeji si, aby se vůbec účastnila rodinných oslav. Nechápal to, ale dal mi za pravdu. Takové jednání je prostě nepřijatelné a nevhodné. Mrzí mě to, protože doposud byly naše vztahy opravdu dokonalé.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz