Hlavní obsah

Manžel několik měsíců skrýval milenku. Pěkně jsem ho převezla, stále ho lituji, říká Alena (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Manželství se mi rozpadalo pod rukama, ale já jsem se rozhodla, že se jen tak nevzdám. Ačkoliv měl manžel několik týdnů milenku, já jsem na něho připravila pořádnou past. Chudák, ještě dnes ho lituji.

Článek

S Alešem jsme se brali velmi brzo. Bylo nám necelých 20 let, a tak se není čemu divit, že po 15 letech společného manželství se prostě rozhodl pro změnu. Ze začátku jsem tento fakt nemohla přijmout, protože jsme společně vychovali dva krásné syny. Ale když už tedy tato situace nastala, rozhodla jsem se, že rozhodně já nebudu ta, která prohrála.

Manžel několik měsíců skrýval milenku

To, že někoho má, jsem tušila možná dobrého půl roku. Poslední dobou se totiž z práce vracel později a nikdy mi nedokázal přesně říct, co dělal. Poté také začal velmi často trávit víkendy mimo domov, údajně jezdil se svou partou kamarádů na kola. Jenže on n nikdy moc necvičil, a tak mi to začalo být hodně divné.

Následně mu začaly chodit SMS zprávy, ale také zprávy na Facebook. Tam jsem si také všimla, že mu fotografie lajkuje neznámý profil. Byl sice anonymní, ale my ženy vycítíme, že je něco špatně. A také, že bylo. Jenže to chlapeček netušil, co já s ním udělám.

Pěkně jsem ho převezla, stále ho lituji

Když jsem si byla skutečně jistá, že má milenku, přistoupila jsem na tu jeho ubohou hru. Začala jsem mu na oko věřit jeho pracovní povinnosti, litovala jsem ho a doma mu dělala největší pohodu. Byl z toho v šoku a dokonce si začal i doma plnit manželské povinnosti. Sex však musel mít i se svou milenkou, takže to bylo skutečně náročné.

Když už mě tato hra nebavila, přešla jsem do útoku. Na telefonní kontakt, který si pojmenoval jako DOPRAVCE, jsem poslala sms, že se sejdeme v 15:00 u nás doma. Dotyčná mu schůzku potvrdila a skutečně druhý den dorazila. Manžel vůbec netušil, co tady dělá, protože jí nikdy neřekl, kde bydlí. Ona se na něho sápala, chtíc sexu a romantiky. V tom jsem se ukázala já, pouze ve spodním prádle. Jeho milenka zrudla a utekla. On zůstal stát na místě a nehybně sledoval mé pohyby.

Měla jsem radost z toho, jak jsem ho ztrapnila. Ještě teď ho lituji, protože jsem se postarala o to, aby se to dozvěděli všichni jeho kolegové. Těm je Aleš nyní pro srandu. Poté jsme se rozvedli a on se odstěhoval do malé a neútulné garsonky. Já mám ale radost, že nejsem ta, která by prohrála.

Zdroje: autorský text a vyprávění Aleny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz