Hlavní obsah

Dcera nám představila svého přítele. Když jsem ho spatřil, zůstal jsem v šoku, říká Jan

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay/Public domain

Moje dcera neměla dlouhou dobu žádný vážný vztah. Teprve před nedávnou dobou řekla, že má nového přítele. Těšil jsem se, až ho uvidím. To jsem ještě netušil, kdo to je.

Článek

Moje dcera Monika byla vždy klidné a plaché děvče, které jen stěží navazovalo nové vztahy a známosti. Vždy byla spíše samotářkou, ale já z toho měl radost. Nemusel jsem totiž řešit situaci, že by mi chodila po diskotékách nebo utíkala do barů a jiných klubů. Byla doma, svědomitě se učila a ráda chodila na plavání.

Její maminka zemřela, když jí bylo přibližně pět let. Od té doby se o ní starám sám, ale během jejího dospívání jsem potkal několik žen, se kterými jsem udržoval krátkodobé známosti. Proto jsem se stal maminkou a tátou zároveň a tato role byla skutečně náročná. I tak si ale myslím, že jsem dceru vychoval naprosto skvěle.

Dcera nám představila svého přítele

Bohužel kvůli své tiché povaze neměla moc kamarádů a já jsem se jednoho dne začal obávat, jak to bude s navazováním nějakých budoucích intimních vztahů. Dcera nikdy na téma sex doma nemluvila a když jsem se o to pokusil já, bylo to špatně. Většinou jsme se pohádali a já jsem si říkal, že se s tátou o takových věcech bavit nechce.

Poté, co jsem spatřil svou partnerku, měla Monika alespoň v ní malou podporu. Proto se má partnerka pokusila s Monikou mluvit a zjistit, co je v jejím intimním životě nového. Nic moc jsme se však nikdy nedozvěděli. A jak čas plynul, nechávali jsme to být a čekali jsme, co nám Monika jednoho dne sdělí. Věděl jsem, že jí mohu důvěřovat a nic špatného neudělá.

Když jsem ho spatřil, zůstal jsem v šoku

Monika však jednoho dne přišla a řekla, že nám chce představit svého nového přítele. Měl jsem neskutečnou radost, že si má dcera konečně našla nápadníka. Domluvili jsme společnou večeři a já jsem hořel zvědavostí, abych zjistil, kdo to vlastně je. Když nastal den D, doma jsem připravil uvítací drink a těšil jsem se na příjemný večer s Moničiným novým partnerem. Když přišli, napětí se stupňovalo.

To jsem ale netušil, koho uvidím. Najednou tam stál, proti mě, celý ve své kráse a se svým dokonalým úsměvem na tváří. Když mě viděl, jeho pohled se změnil a jeho tvář zkameněla. Byl to můj utajovaný syn Marek. Dcera z něho byla hrozně nadšená, ale já jsem nemohl nic říct. Došla mi slova a nevěděl jsem, co mám dělat. Marek to však vyřešil za mě. S Monikou se rozešel a já jsem si oddechl. Nemusel jsem to řešit já a nikdo se tak prozatím nedozví, že mám nemanželské dítě.

Zdroje: autorský text, příběh Jana

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz